AI War 2
Oyun İstatistikleri
AI War 2 yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
AI War 2 oyununun konusu nedir?
AI War 2 nereden indirilir?
AI War 2 nereden satın alınır?
AI War 2 kaç GB?
AI War 2 Türkçe mi?
Metacritic skoru kaç?
AI War 2 hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
AI War 2 ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
AI War 2 , her iki türün birçok kuralını tersine çeviren büyük bir strateji / RTS melezidir. Dikkat çekmeden bölgeyi ele geçirin, imparatorluğunuzu özenle inşa edin ve sürekli gelişen galaktik savaş alanına uyum sağlayın. Aynı zamanda "2009'da 'bu yılın en iyi strateji oyunlarından biri' olarak adlandırdığımız [Arcen'in] enormo-uzay RTS AI Savaşı'nın devamı niteliğindedir (Tom Sykes, PC Gamer)
Strateji oyunlarında en sinsi ve beğenilen yapay zeka gelişiyor.
En yenisi, 2021'in Paradigma Kayması'dır (bu bağlantıda genel bakışlar ve öğreticiler vardır). 2018'den bu yana her yıl, bu yapay zeka daha aldatıcı hale geldi ve onunla yüzleşen, ona tabi olan ya da sadece onunla komşu olan gruplar daha çok sayıda ve daha gerçekçi hale geldi.
Önerme basit: savaşı çoktan kaybettiniz. Tüm galaksi, çoğunlukla AI olmak üzere diğer gruplara aittir. Düşman bir bölge denizinde küçük bir gezegenle başlıyorsunuz ve AI'dan çok fazla dikkat çekmemeye çalışmalısınız. İşiniz, hedefleri dikkatlice değerlendirmek, bölgenizi filolarınızı ve savunma ağlarınızı çalıştıracak kadar stratejik olarak genişletmek ve hazır olduğunuzda yapay zekanın / yapay zekaların kalbine saldırmaktır.
AI War 2'nin hem erişilebilir hem de derin olması amaçlanmıştır. 2021'in başlarında, oyunun ortasına yeni oyuncular için daha kolay girilmesini sağlayacak büyük iyileştirmelerin yanı sıra daha bağışlayıcı bir Bilim sistemi ve çok daha güçlü bir Hacking sistemi görüldü. Q3 2021, kalıcı kayıp unsurlarına sahip olmaktan, dezavantajlı pozisyonları korumak için daha fazla nedene sahip olmanın getirdiği daha zorlu zorlukları isteyenler için yeni bir Uzman modu sunacak. Oynamayı seçtiğiniz mod her zaman kişisel bir seçim olarak kalacaktır.
Beklenmedik Teknik Gelişmeler
Birinci AI Savaşını kodladığımızdan bu yana geçen on iki yıl içinde, şu anda Unity 3D motorunun üzerinde çalışan simülasyon motorumuzda pek çok iyileştirme yaptık. Bununla birlikte, AI War 2, esas olarak çılgın miktarda AI ve simülasyonları büyük ölçüde paralel bir şekilde çalıştırmayı içeren, gerçekten benzersiz bazı teknik zorluklar ortaya koydu. Modern çok çekirdekli işlemcilerin gücünden çoğu oyun simülasyonunun yapamayacağı ölçüde yararlanmayı başardık ve 2020'den sonraki mücadelemiz bunu çok oyunculu dünyaya getirmek oldu. Çok oyunculu şu anda beta sürümünde kalırken, aynı zamanda biraz teknik bir vitrin.
Mod desteği bu oyun tarafından büyük ölçüde benimsenmiştir ve çok oyunculu modlara sahip olmak (veya genel olarak çekirdek simülasyonun bölümlerini değiştirmek için derin erişime sahip olmak), bu tür bir yana, bir bütün olarak oyunlar için tipik değildir. Çok oyunculu oyuncuyu kendi kendini onaran bir olay haline getirmeyi başardık; bu, hem farklı işletim sistemleri ve donanımlarda arkadaşlarla oynamak hem de çoğu mod kodu hatasını çekirdek oyun tarafından düzeltmek için yararlıdır.
Yapay zeka, 2018'den beri her yıl zeka açısından önemli ölçüde gelişti ve kare hızınız da simülasyon performansınızdan ayrıldı. Ağır savaşlar sırasında 120 fps ile harika bir makineye ve 30 fps'de bir arkadaşa sahip olabilirsiniz ve ikiniz de senkronize kalırsınız ve aslında simülasyon yavaşlamaz. Simülasyonu CPU'nuzda fazladan bir yük olmadan hızlandırabilir ve yavaşlatabilirsiniz; bu, sıkıcı beklemekten kaçınmak için çok yararlıdır ve istediğiniz zaman duraklatabilirsiniz.
Arayüz, her durumda% 95 oranında aynı şeyi yapacağınız şeyleri otomatikleştirerek zamanınıza saygı duyar. Diğer% 5 için casus nanitleri yerleştirmek, otomasyon kurallarını değiştirmek veya devre dışı bırakmak ya da filo kompozisyonlarınızı istediğiniz kadar yeniden tasarlamak gibi gerçekten gelişmiş özellikler var. Hacking, mevcut filo liderlerinizi kişiselleştirmenin en ilginç yollarından biridir, çünkü onlara alışılmadık yükseltmeler verebilir ve hatta onları sınıflarının yeni sürümlerine dönüştürebilirsiniz.
Modern, ancak daha derin.
Bazen bir devam filmi "aerodinamik" olduğunu söylediğinde, gerçekten "basitleştirilmiş" anlamına gelebilir. Ve burada bazı alanlarda yapılacak daha az küçük seçim var: her bir yemeği nasıl yıkayacağınıza karar vermenize gerek yok; bulaşık makineniz var. Ve dürüst olmak gerekirse, bu iyi bir şey çünkü karmaşık ve kafa karıştırıcı senaryolardan oluşan tavşan deliği istediğiniz kadar derine iniyor.
Yaklaşan bir Uzman seviyesinde oynamak istiyorsanız, filolarınızı tasarlamak, aynı anda birden fazla cepheyi yönetmek, saldırı ve savunmayı yönetmek ve imparatorluk tasarımınızı kampanya ilerledikçe ihtiyaçlarınıza uyacak şekilde sürekli olarak revize etmek için yedek beyin gücüne ihtiyacınız olacak. Daha rahat oynamak istiyorsanız, bu da kesinlikle sorun değil ve oyun, birçok ilginç makro seçeneği sunarken çok daha bağışlayıcı olabilir.
Ezberlenecek çok şey var (ama yine de araç ipuçları her zaman oradadır) ve her zaman tanıdık olmayan bir unsur vardır. Hızlı tıklamak size yardımcı olmaz. AI Savaşını kazanmak için doğaçlama yapmanız, uyum sağlamanız ve zekanızı kullanmanız gerekecek.
Olması gerektiği gibi.
Bazı Öne Çıkanlar Nasıl?
- Her biri kendi hedefleri ve stratejileri olan birçok isteğe bağlı grup yaşayan bir galaksi yaratır.
- Filo sistemi size minimum yaygara ile organize edilebilen ve dağıtılabilen tonlarca gemi verir.
- Bilim yükseltmelerinin yönetilmesi kolaydır, ancak tercihlerinize ve vahşi doğada bulduklarınıza bağlı olarak herhangi bir kampanyaya nasıl yaklaşılacağı konusunda birçok seçenek sunar.
- Düşmanı hackleyin, müttefiklerinizi hackleyin, kendinizi hackleyin. Hackleme noktaları sınırlıdır, ancak daha fazla gemi veya yetenek elde etmenin, düşmanları doğrudan zayıflatmanın ve hatta düşmanlardan çalmanın son derece güçlü yolları.
- Bir ton harita türü ve onları daha da çeşitli hale getirmek için birçok alt seçenek.
- Outguard, ihtiyaç duyduğunuz her yerde sürpriz mobil kuvvetleri konuşlandırmanın bir yolu olarak kiralanabilir ve birçok fraksiyon müttefik olabilir.
- AI'nın Warden, Hunter ve Praetorian Guard alt filoları, hem sizin hem de AI'nın birbirinizle nasıl etkileşimde bulunduğuna dair yeni zorluklar (ve bazen fırsatlar) sağlar.
- Kolayca erişilebilen XML biçiminde birçok kaldıraçla çılgın modlanabilirlik. Bir dizi oyuncu destekli mod, doğrudan oyunla birlikte gönderilir (varsayılan olarak kapalı), böylece her zaman en son sürümüne sahip olursunuz ve bunları indirmek için avlamak zorunda kalmazsınız.
Orijinalle Karşılaştırıldığında Yenilikler Nelerdir?
- Daha ulaşılabilir bir oyun, ancak her zamanki kadar derin bir tavşan deliğiyle.
- An be an oynanış ve seçimler açısından yapılacak daha çok şey var. Daha çok bulunacak, fethedilecek veya fethedilecek daha çok şey.
- İlk oyunun altı genişlemesinden öğrenilen her şeyi (artı bu devam filminde üç yıllık geliştirme) temsil eden cilalı oyun mekaniği.
- Kesilmiş yağ: tekrarlayan sıkıcı görevler otomatikleştirildi veya kolaylaştırıldı, ancak istediğiniz zaman işleri özelleştirebilmeniz için her zamankinden daha fazla seçenek eklendi. Amacımız asla zamanınızı boşa harcamamaktır, ancak her zaman aynı anda takip etmeniz gereken bir dizi ilginç zorluklar vardır.
- Size bir ton bilgi ve tam ihtiyacınız olduğu anda güç sağlayan yeniden tasarlanmış kullanıcı arayüzü.
- Orijinal oyundan 4,5 saatlik dahil edilen puana 1,5 saatlik yeni müzik eklendi.
- Modern performans için çoklu okuma ve yaşlı bir tanrıyı çağırmayacak bir kod tabanı (modern donanımlar için sıfırdan yeniden kodlanmıştır).
- 25'ten fazla oyuncudan 1900'den fazla sözlü diyalog.
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşletim Sistemi: Windows 7, 8.1, or 10 64bit
- İşlemci: Dual Core 64bit CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: NVIDIA GTX 510+, Radeon HD5900+, or Intel HD4000+
- DirectX: Sürüm 11
- Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Önerilen:
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşlemci: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
- Bellek: 6 GB RAM
- Ekran Kartı: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
- DirectX: Sürüm 11
- Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
Yorumlar