AI War 2: The Neinzul Abyss
Oyun İstatistikleri
AI War 2: The Neinzul Abyss yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
AI War 2: The Neinzul Abyss oyununun konusu nedir?
AI War 2: The Neinzul Abyss nereden indirilir?
AI War 2: The Neinzul Abyss nereden satın alınır?
AI War 2: The Neinzul Abyss kaç GB?
AI War 2: The Neinzul Abyss Türkçe mi?
AI War 2: The Neinzul Abyss hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
AI War 2: The Neinzul Abyss ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Filo Komutanlığı Gazileri, Neinzul'u ölüme atılan sürüler olarak hatırlayacaktır. Eh, bunlar sadece ileri gözcülerdi. Neinzul Abyss, tüm gücüyle veya ona karşı savaştığınızı görecek. İşte Neinzul'un gerçek gücü! Evil Necromancer'dan (bu siz olabilirsiniz) Eldritch Elderlings'e!
Yeni Oyuncu Türü! Büyücü
Tüm oyunu oynamak için isteğe bağlı yeni bir yol! Her zamanki Human Empire olarak oynamak yerine, Necromancer olarak oynamak, diğer evrenlerden canlılara ziyafet çeken mobil bir filo üzerinde kontrol sahibi olmanızı sağlar. Düşman muhafız karakollarını ele geçirin, düşman gemilerinden iskeletler ve ağırlıklar yapın ve Tapınakçılar ile Neinzul Yaşlılarına karşı görev yapın. Bu devasa yeni oyun stilinin geliştirilmesi tam bir yıl sürdü ve testçilerimizin çoğu, oyunu deneyimlemenin yeni favori yolunun bu olduğunu söylüyor.
Çok oyunculu için, insan veya Necromancer imparatorluklarıyla birlikte oynayabilen isteğe bağlı bir Necromancer Sidekick vardır veya tek oyunculu veya çok oyunculu olarak kendi başınıza veya diğer oyuncu türleriyle istediğiniz sayıda Necromancer İmparatorluğuna sahip olabilirsiniz.
Ne bekleyebileceğinizi
Bu DLC'nin odak noktası Neinzul ve onların eşsiz medeniyeti ile, oyunun neredeyse her dakikasında onlarla altı yeni küçük fraksiyon şeklinde etkileşime gireceksiniz. Dağınık gezici yerleşim bölgelerinden, sürekli gezinen göçmenlerden, korkunç ve eldritch Elderlings'e kadar, iki küçük fraksiyon asla birbiriyle aynı hissetmeyecek.
Bu fraksiyonlar ilginizi çekmiyorsa, o zaman belki de tamamen yeni kötü ve sinsi Necromancer oyuncu türü. Necromancer fraksiyonu olarak oynarken, oyunu Necromancer Empire olarak oynamanın tamamen yeni bir yolu olarak veya Necromancer Sidekick olarak çok oyunculu oyunlarda destekleyici bir rol olarak oynamayı seçebilirsiniz. Norm uyarınca, DLC'lerle birlikte gelen yeni gemiler, mekanikler ve binalar oyuna daha da renk katmak için eklendi. Bunlar hakkında daha sonra, şimdilik büyük gruplar hakkında konuşalım!
NPC Fraksiyonu: Neinzul Sappers
Neinzul Ayırıcıları, kendilerini hızla kendi saflarımıza entegre edebilen bir Neinzul kovanı zihninin parçasıdır. Yapay zekaya karşı direnişimizde bize yardım etmeye istekli ve yetenekliler. Nedenini söylememiş olsalar da, AI onlara düşmandır ve onları görür görmez yok etmeye çalışacaktır.
Neinzul Sapper devriye birimleriyle taret ve gözetleme kulelerinin konuşlandırılması, kendilerini yerleştirdikleri her yerde ortak bir manzaradır. Doğası gereği savunmacı oldukları için AI Warden Fleets alt rutinine benzerler, ancak saldırırken de bizi destekleyebilirler. Yakındaki bir yapay zeka dünyasına saldırdığımızı fark ederlerse, bize yardım etmek için savaşın ortasında taret yerleştiren özel birimler gönderebilirler.
NPC Fraksiyonu: Neinzul Muhafızları
Neinzul Muhafızları, kendisini bölmeyi reddeden bir Neinzul kovanı zihninin sonucudur. Neinzul Muhafızları, ilk dönemlerinde, hepsi tek bir kovan zihni altında birçok yıldıza yayılan büyük bir Neinzul imparatorluğunun parçasıydı. Neinzul imparatorluğunun büyük parçalanması, Hive zihninin daha fazlasını kaldıramadığı zaman geldi. Sayısız yerleşim bölgesine bölünerek, şimdi tıpkı bizim gibi bir iç savaş yaşıyorlar.
Her yerleşim bölgesi, karşılıklı olarak hayatta kalmak için bir koruyucu fraksiyon altındaki diğer yerleşim bölgeleriyle birlikte çalışacaktır. Bir koruyucu grup bizimle müttefik olabilirken, bir başkası yapay zekanın tarafını seçebilir. Ayrıca Dark Spire ve Dark Zenith'in bile bu Neinzul Muhafızları ile ittifak kurma olasılığı var. Her iki durumda da, önümüzde ortaya çıkacak yeni müttefikler ve düşmanlar için hazırlanmamız en iyisidir.
NPC Fraksiyonu: Neinzul Göçmenleri
Yakındaki bir gezegende görünen garip solucan deliği imzaları konusunda uyarıldığımızda, Neinzul profilleriyle eşleşen sayısız geminin dışarı aktığını ve AI ile etkileşime geçtiğini gördük. Küçük gemiler, sürüler halinde yok olurken, dostane nitelikte sinyaller veriyorlardı.
Bu garip solucan deliklerinin konumuna ulaştıktan sonra, kendi üzerine kapanmadan önce büyük bir Neinzul gemisi solucan deliğinden dışarı tükürdü. Görünüşe göre bu galaksiyi terk etmek ve hayatta kalmasını sağlamak için başka bir yere göç etmek istiyor. Bilim ekibiniz, bu yeni göç eden Neinzul'a güvenliğe kadar eşlik ederek yardım etmeye değer olabileceğine inanıyor, çünkü beklenmedik ödüller verebilirler. Onlara yardım edip etmemek ya da yapay zekanın dikkatini dağıtmasına izin vermek size kalmış.
NPC Fraksiyonu: Neinzul Yabani Kurdeşen
Bilim adamlarımızın yaratıcı bir şekilde “Vahşi Kovanlar” olarak adlandırdığı Neinzul kuvvetleri, doğaları gereği hayvansaldır. Her türlü iletişim girişimini reddettiler ve karşılaştıkları tüm metal zengini asteroitleri ele geçirmeye ve istila etmeye başladılar.
Yabani Kovanlar onları hem kaynak toplama yerleri hem de üreme alanları olarak kullanır. Bunu kendi asteroitlerimize yaptıklarına, onları bizden çaldıklarına bile tanık oldular!
Neyse ki, silahlarımızı metal zengini asteroitlerden Neinzul'u sterilize edecek şekilde ayarlayabiliriz. Ancak, Wild Hives'ın bunu tam olarak kabul etmeyeceği beklenebilir.
Bir gezegende iki farklı Vahşi Kovan karşılaşırsa, metal madenlerini kontrol etmek için savaşacaklar ve kendileri olmayan herkesi patlatacaklar.
Yeni Necromancer Oyuncu Türü Hakkında Daha Fazla Detay
Necromancer, düşmanlarınızı korkutmak için burada! Standart İnsan İmparatorluğundan radikal bir şekilde farklı bir şekilde oynayan Necromancer, düşmanlarını eski yoldaşlarına geri atmak için akılsız cesetlere dönüştürmekle ilgilidir.
En küçük saldırı gemilerinden en büyük gemilere kadar hepsi yeni ölümsüz köleleriniz olacak! Strikecraft iskelete, muhafız veya firkateyn seviyesindeki gemiler Wight'a ve korkunç muhafızlar mumyaya dönüşür. Kendi kullanımınız için AI koruma direklerini bile yakalayabilirsiniz!
Bir yandan, tıpkı İnsan İmparatorluğu gibi, birimlerinizi yükseltmek için bilim harcıyorsunuz. Diğer yandan, Templar Rifts'ten temel birimlerinizin yeni iskelet, ağırlık ve diğer yükseltilmiş çeşitlerini elde edebilirsiniz.
Necromancerların komuta istasyonları yoktur, bunun yerine Necropoleis'e (Nekropolis'in çoğul Yunanca biçimi) sahiptirler! Bir Nekropolis, binaların kasalar yerine altıgenler aldığı modüler bir yapı sistemine sahip olması bakımından bir Spire City gibidir.
Ve Necromancer'lar Ev Komuta İstasyonu yerine Phylactery alırlar. İnsan Ev Komuta İstasyonunun aksine, Necromancer, Phylactery'nin yerini başka bir Nekropolis ile değiştirmek için yeni bir kaynak olan Essence'ı harcayabilir. Bu, Phylactery ölürken bile çalışır ve oyunun bitmesini engeller. Ancak, Necromancer'ın Özü yoksa veya sakat olmayan herhangi bir Necropoleis varsa, bu onlar için perdedir! Altıgenler, savunma totemleri, amiral gemisini destekleyen birim evler veya tersaneler gibi çeşitli binalara ayrılabilir.
Amiral geminizi destekleyecek bir Küçük Nekropol, bulunduğu yeri tutmaya odaklanan bir savunma Nekropolü veya size birlikte çalışmanız için başka bir amiral gemisi veren bir Büyük Nekropol inşa etmeyi seçebilirsiniz. Biraz Essence harcarsanız, Necropoleis veya Phylactery'nizi onaltılık sayılarını artırmak için yükseltebilirsiniz.
Necromancer'ın çalışması için metal gerekmez. Ayrıca... Necromancer, büyük E harfiyle Evil'dir. Bu, yalnızca ele geçirdiğiniz gezegenlerde pasif olarak toplamak yerine, savaşta belirli birimleri öldürerek ve öldürerek Bilim, Hacking ve Essence kaynaklarını elde etmek anlamına gelir. Ne tür birimler? İyi…
NPC Fraksiyonu: Tapınakçılar
Tapınakçılar, Necromancer'ı Kutsal Ateşte temizleyerek durdurmak için buradalar. Karanlığa karşı durarak ve Kutsal Işıkta yıkanarak, Necromancer tarafından bozulmaya karşı bağışıktırlar ve Necromancer'a karşı rutin olarak Haçlı Seferleri başlatırlar. Bu Haçlı Seferleri, basit Messenger Heralds tarafından yönetilen zayıf baskınlar olarak başlasa da, sonunda Harbinger of Light tarafından yönetilen gerçekten büyük kutsal saldırılara dönüşecekler. Tapınakçılar, ana bilim kaynağınız ve hack noktalarınızdır.
Öldürdüğünüz çoğu Tapınak Şövalyesi sizi bilimle ödüllendirecek ve bazıları korsanlığı da ödüllendirecek. Oyun ilerledikçe, Templar, harita etrafında Kamplar inşa etmek için Templar Yapıcılarını serbest bırakacak. Templar Kampları zayıf olsa ve size saldırmak için herhangi bir yüksek kalite veya miktarda birlik sunmasa da, sonunda, daha iyi donanımlı askerlerle kesinlikle acı çekmeye başlayabilen ve kendilerini daha fazla savunabilen Templar Haslıkları haline gelebilirler.
Sonunda, bir Templar Haslığı, size saldırmak için en yüksek kalitede birlikler sunarken Necromancer saldırılarını püskürtebilen bir Templar Kalesi haline gelebilir. Tapınakçılar size karşı bir Haçlı Seferi başlattığında, lider bir birim ortaya çıkaracaklar. Lider birim haritadan geçerken, özellikle bir Templar Kampı, Haslık veya Kaleden geçiyorsa, karşısına çıkan tüm Tapınakçı birimlerini amacına yönlendirir. Bu binaları ve lider birimleri yok etmek, büyük miktarda bilim ve hack puanı kazandırır.
Templar Rifts, Necromancer tarafından öldürülme korkusuyla yaşayan sivilleriyle Templar'ın dünyalarına giden savunmasız solucan delikleridir, bu yüzden yarıklarını savunmaya çalışacaklardır. Bir Necromancer bir yarığa ulaşabilirse, daha güçlü birimler veya bazen Essence karşılığında diğer taraftakileri mahvederek yarığı sifonlayabilir.
Siz savaştıkça daha fazla yarık ortaya çıkar ve onları savunmak için daha fazla Tapınak Şövalyesi ortaya çıkar. Şimdi, bu Tapınakçılar sizi durdurmaya çalışıyor olsalar da, mücadele etmeniz gereken sadece onlar değil. Tapınakçılar ile savaşmak sizi bilim ve bilgisayar korsanlığı ile ödüllendirirken, yalnızca ara sıra size Essence verirler. Birincil Öz kaynağınızı almanın zamanı geldi. Tanıtımı…
NPC Fraksiyonu: The Elderlings
Bu dev Neinzul bir şekilde hayatta kalmayı ve kendilerini bir kovan zihninden ayırmayı başardılar ve bazıları bir ay kadar büyüyecek şekilde kesinlikle muazzam oranlara ulaştılar. AI ve Tapınakçılar'a kayıtsız, ilk görüşte Necromancer'ı meşgul edecekler. Öldürülen her Kıdemli size Öz verir! Essence, amiral gemilerinizi ve Necropoleis'lerinizi yükseltmek için kullanılır, böylece Templar ve AI'ya karşı savaşlarında daha da güçlü olabilirler. Essence olmadan, Templar sonunda üstünlük kazanacak ve sizi galaksiden temizleyecektir.
Yaşlılar galaksiye saçılmış dev yumurtalardan çıkar ve olgunlaştıkça varlıklarını sürdürmek için kendi yumurtalarını bırakırlar. Bu, size sürekli bir Öz kaynağının akmasını sağlar. Ancak, düzenli olarak numaralarını kaldırmalısınız. Çünkü Elderlings ve Hive Mind'ın ayrılması akıl akıllarına zarar verdi. Ve akıl sağlığı tükendiğinde? İşler... çirkinleşebilir.
Yaşlılar da hacklenebilir. Hangi bölgeyi evi olarak adlandırdığını ortaya çıkarmayı seçebilir veya onu, Essence'i düşürmeyen, ancak hangi Necromancer onu öldürürse, özellikleriyle amiral gemilerini dönüştürme becerisine izin veren daha güçlü bir varyanta zorla dönüştürebilirsiniz. Düşmanlarınıza ateş topları solumak ister misiniz?
Ancak, kendinizi gerçekten cesur hissediyorsanız, bir Yaşlının rezonans frekanslarını kullanmaya ve gerçekten korkunç bir şeyi harekete geçirecek bir sinyal iletmeye karar verebilirsiniz… Yıldızların kendisi kadar eski bir şey… Ama ne kadar Öz hasat edebileceğinizi bir düşünün. Böyle bir varlıktan!
Yeni Meydan Okuyan Yaklaşıyor: Venators!
AI'nın kadrosuna en yeni eklemeler. AI, hangi kuvvetleri kullandığınıza dikkat ediyor ve şimdi buna göre tepki verecek. Venators, belirli birimleri avlamak için tasarlanmış gemilerdir ve her bir Venator eli işini son derece iyi yapacak şekilde tasarlanmıştır.
Yüksek miktarda zombileştirme kullanıyor musunuz? Zombileşmeye karşı bağışıklığı olan Debauched Venators ortaya çıkıyor.
Misilleme yapmaması için AI ile savaşmak için keskin nişancı birimleri mi kullanıyorsunuz? Antika Venator, bu hızlılığa bir son verecek ve sizi yakın dövüşe girmeye zorlayacak.
Golem mi Arks mı kullanıyorsunuz? Züppe Venators gününüzü mahvetmeye geliyor. Taktiklerinizi değiştirseniz iyi olur, çünkü tek hileli bir midilli olmak, AI'nın buna göre yanıt vermesine ve uygun sayacı dağıtmasına neden olur.
Orada başka neler var?
Tüm büyük yeni fraksiyonların heyecanı artarken, nihayet bu genişlemenin eklediği daha küçük ama daha az önemli olmayan şeyleri ele almanın zamanı geldi.
- Herhangi bir filoyla kullanabileceğiniz yeni ele geçirilebilir Totemler de dahil olmak üzere yörünge gemileri.
- Kalkanları yok sayarken zamanla hedefi yiyip bitiren aşındırıcı silahlar. Kalkan ağır birimlerine karşı çok güçlü.
- Kendi Kendine Montaj, bir geminin silahını ateşlediğinde kendini tamir etmesine izin verir. Verilen gerçek hasara bağlı olan ve gemi çapında bir özellik olan Vampirizmin aksine, Kendi Kendine Birleştirme bir silah özelliğidir ve onu kullanan geminin kendisini tutarlı bir oranda onarmasını sağlar.
- Koğuşlar, başka bir birim veya binanın etrafında dönen ve savunma, saldırı veya destek olsun, çok sayıda amacı yerine getirmelerine izin veren birimlerdir! Hem geleneksel gemi hattı hem de drone varyantlarında gelirler. Dilim ve zar Scythe Ward'dan Angelic Ward'ı dirilten gemiye kadar hepsini kullanmak eğlencelidir. Onları basit bir nakliye aracına koyun ve kuvvetleriniz için basit bir mekik olmaktan daha fazlası olabilir. Ek olarak, kuvvet alanını ve mobil kale teknolojisini yükseltmek için size daha fazla teşvik veriyorlar.
- Muhripler, savaşlarında yardımcı olmak için muhafazalar üretmeye odaklanan gemilerdir. Kruvazörlere benzer şekilde, elit gemi hatları olarak kabul edilirler, bu nedenle her nakliyeye yalnızca 1 muhrip hattı sığabilir. Bir kruvazörden daha zayıf olsalar da çiftler halinde gelirler.
- Birkaç yeni gemi: Blade Spawner fırkateyninden itici Bouncer'a kadar bulmanız ve kullanmanız için bazı yeni ve heyecan verici gemiler var, oynamanız için birçok yeni çeşitlilik var!
- AI ile savaşmak için üç yeni harita türü, Kareler, Uyumsuzluk ve Çılgın Dallanma eklendi. Özellikle Crazy Branching, bu haritayı deneyecek kadar çılgın olanlar için bir sürü özelleştirilebilir ayara sahip!
- Kendinize meydan okuyacağınız sekiz yeni yapay zeka türü. Saldırgan AI sizi sınır saldırganlığı altında boğacak, Panopticon AI ise birçok gözünden acı çekmenizi izlemekten memnun. Gerçekten cüretkarsanız, Skirmisher AI, hareket halindeyken Venators'ı üzerinize bırakmaktan çok mutlu!
- İsteğe bağlı "Güç Gösterisi Cihazları": dört gezegende dört gizemli cihazı alıp tuttuğunuz alternatif bir kazanma koşulu sağlar. Dört kişiden üçünü ele geçirmek, topyekün bir savaşı tetikleyecek ve eğer hayatta kalabilirseniz, insanlık için zafere yol açacaktır.
- İsteğe bağlı "Acımasız Muhafız İnleri": Bu parçalanmış aylar içlerinde korkunç bir sır saklıyor: Acımasız Muhafızlar! Dire Muhafızlarından çok daha güçlüdürler ve sizi ilk algıladığında 5 dakika içinde ve sonrasında her 30 dakikada bir bir Acımasız Muhafız doğururlar.
Bu, AI War 2'nin son DLC'si olduğu için, hem bize başından beri bağlı kalanlara hem de AI War 2'ye yeni başlayanlara gerçekten minnettarız. Bu oyun gerçek bir tutku projesiydi ve geliştirme,' Sensiz hiçbir zaman mümkün olmadı, topluluk. Bunun son olduğuna inanmak biraz zor, değil mi?
Filo sistemi gibi geniş kapsamlı revizyonlardan, Taret Şematik Sunucularına dönüştürülen Global Komuta Artırıcılarına kadar, AI War 2'nin geçmişi gerçekten ansiklopediktir ve kağıda basılsaydı, tek başına yama notları muhtemelen en az tam olarak büyümüş bir ağacın yarısını kullanabilir! Bu, AI War 2'nin sonu değil, çünkü ezilmesi gereken hataların ortaya çıkacağından eminiz ve bazı çalışmalarını bizimle paylaşan tüm mod yapımcılarını desteklemek istiyoruz. Oyun burada ve orada güncellenecek ve birim ansiklopedisi çok yakında güncellenecek, ancak genel olarak, oyun çoğunlukla özellik tamamlandı. AI War 2'nin şık bir şekilde kapanma zamanı.
Oynadığın için teşekkürler!
Sistem Gereksinimleri
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşletim Sistemi: Windows 7, 8.1, or 10 64bit
- İşlemci: Dual Core 64bit CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)
- Bellek: 5 GB RAM
- Ekran Kartı: NVIDIA GTX 510+, Radeon HD5900+, or Intel HD4000+
- Depolama: 2 GB kullanılabilir alan
- İlave Notlar: Disk space requirements are in addition to base game.
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşlemci: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
- Ekran Kartı: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
Yorumlar