Chinese Paladin:Sword and Fairy 6
Oyun İstatistikleri
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 oyununun konusu nedir?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 nereden indirilir?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 nereden satın alınır?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 kaç GB?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 Türkçe mi?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Chinese Paladin:Sword and Fairy 6 ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Kadim tanrı Shen Nong'un doğumundan bu yana, Jiuquan'ın dokuz kaynağı Gökleri ve Yeri demirledi. Jiuquan'ların her biri doğaüstü güçlere sahiptir ve her biri evren için bir enerji ve yaşam pınarıdır. Üç Kabile Savaşı'nda Canavarlar, İnsanlar ve Tanrıların koalisyonu tarafından yenildi. Canavarların kabilesi Şeytan Dünyasına çekildi ve o zamandan beri Tanrılar, Şeytanlar ve İnsanlar tecrit altında yaşadılar. Savaştan sonra Shen Nong ve Jiuquan dünyadan kayboldu ve zaman geçtikçe… Jiuquan efsanesi kayboldu.
Yue Jinzhao ve Yue Qi, kaybettikleri bir şeyi aramak için Batı Yakası'na varırlar - bunun yerine bulacakları şey, ortaya çıkarılan eski bir sırdır. Başka bir yerde, denizde uyuyan devasa bir canavar uyanır - gökyüzüne yükselir ve kafasındaki sesle şaşkına döner.
Dövüş dünyasında, hizipler kontrol için mücadele ediyor: True Martial Alliance, Risen Soul Saints, Hengdao Society ve şeytani Piscis… tuzaklardaki tuzakların, sinsi planların ve kötü tasarımların arkasındaki gerçek beyinler kimler? Kaderler, hayatın kutlanmasında fedakarlıklar yapıldıkça ortaya çıkacak ve çözülecek.
- [İkili Dövüş Sistemi] : gerçek zamanlı ve sıra tabanlı ikili dövüş modlarının bir birleşimini içerir ve her iki mod da oyuncular tarafından özgürce seçilebilir.
- [Savaş Düzenleri] :düşman savaşlarına daha fazla çeşitlilik katar. Normal savaşta, oyuncular bir karakteri kontrol edebilir ve düşman savunmasını kırmak veya hasar vermek için becerileri yürütmek için oluşumları kullanabilir. Oyuncular, odaklanmış saldırı, iyileşme önceliği vb. gibi şeyler için komutlara gidebilirler. Ayrıca hava dövüşleri ve menzilli atış gibi özel modlar da vardır.
- [Zorluk] :Kolay, Normal ve Zor zorluklar seçilebilir. Zor zorluk, ilk oyundan sonra mevcut olacak. Oyuncular ayrıca oyun sırasında zorluğu azaltabilirler - zorluk bir kez düşürüldükten sonra değiştirilemez. (Zorluklarını azaltan oyuncular, ilk oyunlarında Zor final patronuna meydan okuyamaz.)
- [Charged Attack] : yeni bir özel saldırı sistemine sahiptir. Savaş sırasında biriken MP'yi kullanarak, oyuncular "Teknik", "Uyum" veya "Slash" Ücretli Saldırıları kullanabilir ve savaşın gidişatını değiştirebilir!
- [Sürpriz Saldırı] : Oyuncular, muharebe karşılaşmaları sırasında düşmanlara sürpriz bir şekilde saldırabilirler. Oyuncular, oyuncu ve düşman seviyeleri arasındaki farka bağlı olarak sürpriz saldırı hasarı verecek. Parti lideri, düşmanların ortalama seviyesinden çok daha yüksek bir seviyedeyse, sürpriz saldırılar savaşa girmeden anlık bir zafer bile olabilir.
- [Senaryo Savaşları] :Senaryo Boss dövüşleri sırasında, ara sahne bittikten hemen sonra, mod değiştirmeden veya bir karşılaşma ekranına girmeden dövüş gerçekleşebilir. Bu, seride ilk kez tanıtılan yeni bir hikaye anlatma mekaniğidir.
- [Keşif Atlayışları] :Karakterler, gizli noktaları ve yolları arayarak haritayı özgürce keşfedebilir. Haritalar ve aşamalar daha büyük ve her zamankinden daha fazla dikey alana sahip, gizemli öğeler bulunmayı bekliyor. Bu öğeler yalnızca özel efektlere sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda kostüm ve unvan alışverişinde kullanılabilen oyuncu itibarını da artırır.
- [Weapon Transmogrify] : oyuncular silahlarının görünümünü arzularına göre şekillendirebilir. Oyuncular, silahlarının temel istatistikleri etkilenmeden kalırken, silahlarının görünümünü zaten sahip oldukları bir başkasıyla değiştirebilecekler. Silahlar oyunda gerçek zamanlı olarak gösterildiğinden, oyuncular sadece modayı değil, aynı zamanda savaşlarının ve becerilerinin savaş sırasında nasıl görüneceğini de belirler.
- [İtibar] :NPC'lerden gelen görevleri tamamlayarak kazanılan eşyalar, itibar gereksinimleri karşılanırsa farklı gruplarla takas edilebilir. Fraksiyona özel eşyalar, özellikle yüksek itibarla takas edilebilir.
- [Meridian System] :Oyundaki her karakterin kendi farklı niteliklerine sahip 3 ruhu vardır. Oyuncular, bu ruhlarda farklı nitelikler seçerek karakterleri özelleştirebilirler. Seçilen her düğümün farklı etkileri vardır ve doğru düğümler seçilirse özel gizli efektler bulunabilir.
- [Etkinlik Mini oyunlar] : oyun boyunca çeşitli mini oyunlar dağılmıştır. Karaktere özel sahne becerileri kullanılarak bulmacalar, tuzaklar ve oyunlar oynanabilir. Oyun dünyasının sunduğu ücretsiz keşif ile oyuncular gizli olayları keşfedebilir ve hatta gizli eşyaları bile bulabilirler.
- [Sahne Becerileri] :Altı ana karakterin her birinin kullanılabilecek kendi “sahne becerileri” vardır. Oyuncuların belirli bulmaca ve tuzakların üstesinden gelmek için bu becerileri kullanmaları gerekecek. Yue Jinzhao'nun “Kılıç Uçuşu”, oyuncuların engellerin üzerinden uçarak başka türlü gidilmesi imkansız yerlere ulaşmasını sağlar.
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / Widows 8
- İşlemci: Intel Core 2 Duo 3.0GHz
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: NVidia 9800(512Mb)
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 20 GB kullanılabilir alan
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / Widows 8
- İşlemci: Intel Core i5 2.8GHz
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: NVidia GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 6870 (RAM1GB以上)
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 20 GB kullanılabilir alan
Yorumlar