Combat Mission Shock Force 2
Çıkış Tarihi: 31.08.2020
Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca ...
enucuzoyun.com'da en ucuz Combat Mission Shock Force 2 fiyatını bulmak için bilgisayar oyun fiyatlarını karşılaştır, en uygun fiyatlı Combat Mission Shock Force 2 PC oyun keyini hangi siteden satın alabileceğini öğren. Aynı zamanda Combat Mission Shock Force 2 oyununun sistem gereksinimlerini, oyuna ait Twitch yayınlarını ve oyunun oynanma istatistiklerini yine sitemizin oyun sayfalarında incele.
Oyun İstatistikleri
Combat Mission Shock Force 2 yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Combat Mission Shock Force 2 oyununun konusu nedir?
Combat Mission Shock Force 2 nereden indirilir?
Combat Mission Shock Force 2 nereden satın alınır?
Combat Mission Shock Force 2 kaç GB?
Combat Mission Shock Force 2 Türkçe mi?
Combat Mission Shock Force 2 hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Combat Mission Shock Force 2 ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Savaş oyunlarının ünlü Combat Mission serisinin en son oyunu şimdi Steam'de. Shock Force 2, sizi Suriye'de NATO güçleri ile Suriye Ordusu arasındaki varsayımsal bir çatışmaya getiriyor.
Kurak bir ortamda Suriye Ordusu Piyade, Mekanize ve Zırhlı birimlere karşı savaşmak için ABD Stryker Tugay Savaş Ekiplerinin (SBCT) ve Ağır Tugay Savaş Ekiplerinin (HBCT) komutasını alın. Düzensiz muharebe kuvvetleri, teröristler, casuslar, intihar bombacıları, IED'ler ve günümüzün asimetrik savaşında kullanılan diğer ölümcül araçlar da dahil olmak üzere, geleneksel askeri kuvvetlere yönelik tüm modern tehditleri deneyimleyin. Task Force Thunder kampanyasını, özenle hazırlanmış bir düzineden fazla savaşı veya sınırsız Hızlı Savaşları oynayın.
Oyunculara, zengin çeşitlilikteki Hedeflere dayalı olarak gerçekleştirmeleri için ayrıntılı görevler atanır. Görevler, Gerçek Zamanlı olarak veya 20 yıl önce ilk Combat Mission oyunuyla sunulan WeGo hibrit dönüş tabanlı modumuzda oynanabilir. WeGo, her oyuncunun 60 saniyelik bir savaş planlamasına ve ardından her iki tarafın komutlarının aynı anda yerine getirildiğini izlemesine olanak tanır. WeGo sistemi ayrıca tek bir bilgisayarda e-posta (PBEM) veya "hotseat" yoluyla dönüş hareketini yeniden izlemeye ve başka bir oyuncuya karşı oynamaya izin verir. RealTime ve WeGo bire bir oyun, bir LAN veya İnternet üzerinden TCP / IP'yi de kullanabilir. Devasa tekrar oynanabilirlik, oyuncuların kendi özel kuvvetlerini satın almalarına ve çok çeşitli farklı haritalardan seçtikleri savaş alanında savaşmalarına olanak tanıyan benzersiz bir Hızlı Savaş sisteminden gelir. Güçlü bir harita ve senaryo Editörü, kendiniz ve diğerleri için savaşlar veya seferler oluşturmanıza olanak tanır.
Tüm birimler, mafsallı süspansiyonlar, animasyonlu kapaklar ve kendilerini gerçek hissettiren diğer özelliklerle yüksek çözünürlüklü poligon 3B modellerde bire bir ölçek olarak tasvir edilmiştir. Combat Mission, diğer 3B taktik savaş oyunlarının aksine, gerçek dünya fiziğini, askerlerin savaşa girdiklerine kadar, iyice araştırılmış bir güç tasviriyle birleştirir. Gelişmiş araç hasar modellemesi, herhangi bir oyunda bulunan en gerçekçi balistik, zırh ve zırh sonrası efektler dahil olmak üzere her bir alt sistemin izlenmesine olanak tanır. Bu düzeyde bir gerçekçilik iddiasında bulunan diğer oyunların aksine, Combat Mission, birimlerin ve silahlarının nasıl çalıştığına dair hava durumu, aydınlatma ve arazinin etkileşimi de dahil olmak üzere tüm savaş yelpazesini sunar.
Combat Mission'ın belki de en önemli özelliği, "yumuşak faktörlerin" ayrıntılı ve yenilikçi tasviridir. Deneyim, Moral, Liderlik ve diğer unsurlar, bireysel asker seviyesinde işler ve birimlerin nasıl davrandığını topluca dönüştürür. Bu savaş alanı endişeleri ne kadar önemli olsa da, diğer oyunların çoğu onlara kısa süreli bir ihmalde bulunur veya onları hiç gizleme zahmetine girmez. Gerçek dünyada en iyi silahlara sahip olmak, onları mürettebat eden askerler korkuya kapılmışsa veya etraflarında neler olduğunu göremeyecek kadar dikkatleri dağılmışsa hiçbir şey ifade etmez.
Silah delme değerleri ve zırh koruması, oyunda tam olarak görülene özgü son derece ayrıntılı gerçek hayat verilerine ve bilimsel algoritmalara dayanmaktadır. Genellikle sinir bozucu şekilde hatalı sonuçlar üreten keyfi değerler (isabet noktaları) veya önceden hesaplanmış çözüm tabloları (CRT'ler) yoktur. Gelişmiş Taktiksel Yapay Zeka (TacAI), savaş alanındaki her askerin psikolojik durumunu ve doğasında olan niteliklerini modelleyerek her askerin kendi özgür düşünen bir bireymiş gibi gerçek savaş alanı davranışına izin verir.
Bağımsız askerlerin simülasyonu başka bir açıdan önemlidir çünkü Savaş Misyonunun Göreceli Tespit dediğimiz şeye sahip olmasına izin verir. Bu, her askerin kendi benzersiz savaş alanı görüşüne sahip olmasını sağlayan bir sistemdir ve birçok oyunda görülen "Borg" sorunundan kaçınarak, bir kişi bir düşman tespit ettiğinde, otomatik olarak diğer herkes onu fark eder ve ona ateş edebilir. . Barutta ağırlığına değecek herhangi bir savaşçı, Savaş Sisi'nin en önemli savaş alanı unsurlarından biri olduğunu bilir. Emsalsiz bir Komuta ve Kontrol (C2) simülasyonu, Savaş alanında görebilecekleri hakkında birbirleriyle bilgi paylaşırken askerler arasındaki bilgi akışını ve sorumluluğu gerçekçi bir şekilde tasvir etmek için Göreceli Tespit ile birleşir.
Tüm bu unsurlar ve daha fazlası, en gerçekçi savaş alanı deneyimini yaratmak için kusursuz bir şekilde birbirine uyuyor. Gerçekçilik seviyesi, çok fazla veri ve belirsiz referanslarla yüzünüze itilmez. Bunun yerine oyuncular tüm bunları 3B grafik ortamıyla yaşarlar. Combat Mission'ın içgüdüsel oyun ortamı oyuncuları cezbeden şeydir, oyunun zenginliği onları yıllarca oynamaya devam ettiren şeydir.
- Gerçek bir 3B ortamda taburda ve ölçeğin altında taktik savaş
- Bireysel araçları, ekipleri ve ekipleri yönetin
- Moral, Deneyim ve Liderlik gibi "yumuşak faktörlerin" kapsamlı simülasyonu
- Savaş Sisi, Tespit Etme, Görüş Hattı, Komuta ve Kontrol ve Hedefleri tasvir eden yenilikçi sistemler
- Eşsiz gerçekçi fizik, balistik ve savaş alanı efektleri
- Hepsi dövüş yeteneklerini gerçekçi bir şekilde etkileyen çok çeşitli hava ve ışık koşullarında savaşın
- RealTime veya WeGo (dönüş tabanlı) oyun için benzersiz hibrit sistem
- Haritalar, senaryolar ve kampanyalar için tam özellikli Editör
- Hızlı Savaş sistemi, oyuncu özelliklerine göre kasıtlı veya rastgele savaşlar ayarlar
- E-postayla Oynatma (PBEM) dahil olmak üzere tek oyunculu ve teke tek oyun
- ABD Ordusu ve Suriye Ordusu için detaylı ve gerçekçi savaş düzeni
- İki tür Suriye Konvansiyonel Olmayan Kuvvetleri, Casuslar, IED'ler ve VIED'ler
- Büyük bir sefer, küçük bir eğitim kampanyası, 20 bağımsız senaryo ve çok sayıda Hızlı Savaş haritası.
- Harita üzerinde harçlar, harç araçları, dronlar, uçaksavar ateşi ve diğer modern savaş özellikleri
- Artık su yolları, köprüler ve diğer yeni araziler de dahil olmak üzere genişletilmiş kurak savaş ortamı
- Birleşik Devletler Ordusu ve Suriye Ordusu için 41 araç ve 35 çeşitli küçük silah ve mürettebat silahları dahil, karmaşık ayrıntılı ve son derece gerçekçi savaş ekipmanı.
- 1m x 1m çözünürlüğe sahip geniş haritalar, karmaşık arazide kısa ve uzun menzilli harekete izin verir
- Binalar açıkça simüle edilmiş kapılar, pencereler ve zeminlere sahiptir
- Hava ve zemin durumu modelleme sistemleri, koşullardan dinamik olarak etkilenen görünürlük ve hareketlilik ile kuru güneşli günlerden çamurlu fırtınalı gecelere kadar her şeye izin verir. Bazı Savaş Görevi oyunları, tüm Kış, İlkbahar ve Sonbahar hava durumlarını da içerir.
- Görüş Hattı ve Ateş Hattı ayrı ayrı hesaplanır; bu, bazen çekemediğiniz bir şeyi görebileceğiniz ve bazen göremediğiniz şeylere ateş edebileceğiniz anlamına gelir.
- Asker duruşu (yüzüstü, diz çökme, ayakta durma) tespit etme, korunma ve düşmanlarla mücadele etme yeteneği dahil her şeyi etkiler
- Görüş Hattı, genel bir değer değil, "gözbebekleri" veya "sensör" noktasından hesaplanır
- Combat Mission'ın gerçekçiliğinin çoğu, mürettebat sorumlulukları, araç görüş blokları, yüksek teknolojili sensörler vb. Gibi önemli düşük seviyeli ayrıntıları doğru bir şekilde simüle etmekten gelir. Birkaç bulutlu görüş bloğu olan 3 kişilik bir tankın yapay olarak aşağıya çekilmesi gerekmez Komutan kupolalı 5 kişilik bir tank ve topçu ve doldurucu için ayrı görüş blokları çünkü Combat Mission'da bu doğal olarak gerçekleşir
- Bir ulusun birimlerini organize etme şekli, savaşta nasıl performans gösterdikleri üzerinde büyük bir etkiye sahiptir, bu nedenle oluşumları gerçek hayatta olduğu gibi belirli bir zamanda doğru bir şekilde tasvir etmek için büyük acılar çekilir.
- Aydınlatma, gerçek hayatta olduğu kadar oyunda da savaşı küçük bir şekilde etkiler. Doğru aydınlatma koşulları günün saatine, yılın zamanına ve hava durumuna göre simüle edilir
Kurak bir ortamda Suriye Ordusu Piyade, Mekanize ve Zırhlı birimlere karşı savaşmak için ABD Stryker Tugay Savaş Ekiplerinin (SBCT) ve Ağır Tugay Savaş Ekiplerinin (HBCT) komutasını alın. Düzensiz muharebe kuvvetleri, teröristler, casuslar, intihar bombacıları, IED'ler ve günümüzün asimetrik savaşında kullanılan diğer ölümcül araçlar da dahil olmak üzere, geleneksel askeri kuvvetlere yönelik tüm modern tehditleri deneyimleyin. Task Force Thunder kampanyasını, özenle hazırlanmış bir düzineden fazla savaşı veya sınırsız Hızlı Savaşları oynayın.
OYUN NASIL OYNANIR
Oyunculara, zengin çeşitlilikteki Hedeflere dayalı olarak gerçekleştirmeleri için ayrıntılı görevler atanır. Görevler, Gerçek Zamanlı olarak veya 20 yıl önce ilk Combat Mission oyunuyla sunulan WeGo hibrit dönüş tabanlı modumuzda oynanabilir. WeGo, her oyuncunun 60 saniyelik bir savaş planlamasına ve ardından her iki tarafın komutlarının aynı anda yerine getirildiğini izlemesine olanak tanır. WeGo sistemi ayrıca tek bir bilgisayarda e-posta (PBEM) veya "hotseat" yoluyla dönüş hareketini yeniden izlemeye ve başka bir oyuncuya karşı oynamaya izin verir. RealTime ve WeGo bire bir oyun, bir LAN veya İnternet üzerinden TCP / IP'yi de kullanabilir. Devasa tekrar oynanabilirlik, oyuncuların kendi özel kuvvetlerini satın almalarına ve çok çeşitli farklı haritalardan seçtikleri savaş alanında savaşmalarına olanak tanıyan benzersiz bir Hızlı Savaş sisteminden gelir. Güçlü bir harita ve senaryo Editörü, kendiniz ve diğerleri için savaşlar veya seferler oluşturmanıza olanak tanır.
BİRİMLER NASIL PORTRA EDİLİR
Tüm birimler, mafsallı süspansiyonlar, animasyonlu kapaklar ve kendilerini gerçek hissettiren diğer özelliklerle yüksek çözünürlüklü poligon 3B modellerde bire bir ölçek olarak tasvir edilmiştir. Combat Mission, diğer 3B taktik savaş oyunlarının aksine, gerçek dünya fiziğini, askerlerin savaşa girdiklerine kadar, iyice araştırılmış bir güç tasviriyle birleştirir. Gelişmiş araç hasar modellemesi, herhangi bir oyunda bulunan en gerçekçi balistik, zırh ve zırh sonrası efektler dahil olmak üzere her bir alt sistemin izlenmesine olanak tanır. Bu düzeyde bir gerçekçilik iddiasında bulunan diğer oyunların aksine, Combat Mission, birimlerin ve silahlarının nasıl çalıştığına dair hava durumu, aydınlatma ve arazinin etkileşimi de dahil olmak üzere tüm savaş yelpazesini sunar.
Combat Mission'ın belki de en önemli özelliği, "yumuşak faktörlerin" ayrıntılı ve yenilikçi tasviridir. Deneyim, Moral, Liderlik ve diğer unsurlar, bireysel asker seviyesinde işler ve birimlerin nasıl davrandığını topluca dönüştürür. Bu savaş alanı endişeleri ne kadar önemli olsa da, diğer oyunların çoğu onlara kısa süreli bir ihmalde bulunur veya onları hiç gizleme zahmetine girmez. Gerçek dünyada en iyi silahlara sahip olmak, onları mürettebat eden askerler korkuya kapılmışsa veya etraflarında neler olduğunu göremeyecek kadar dikkatleri dağılmışsa hiçbir şey ifade etmez.
SAHNELERİN ARKASINDA ŞEYLER NASIL ÇALIŞIR?
Silah delme değerleri ve zırh koruması, oyunda tam olarak görülene özgü son derece ayrıntılı gerçek hayat verilerine ve bilimsel algoritmalara dayanmaktadır. Genellikle sinir bozucu şekilde hatalı sonuçlar üreten keyfi değerler (isabet noktaları) veya önceden hesaplanmış çözüm tabloları (CRT'ler) yoktur. Gelişmiş Taktiksel Yapay Zeka (TacAI), savaş alanındaki her askerin psikolojik durumunu ve doğasında olan niteliklerini modelleyerek her askerin kendi özgür düşünen bir bireymiş gibi gerçek savaş alanı davranışına izin verir.
Bağımsız askerlerin simülasyonu başka bir açıdan önemlidir çünkü Savaş Misyonunun Göreceli Tespit dediğimiz şeye sahip olmasına izin verir. Bu, her askerin kendi benzersiz savaş alanı görüşüne sahip olmasını sağlayan bir sistemdir ve birçok oyunda görülen "Borg" sorunundan kaçınarak, bir kişi bir düşman tespit ettiğinde, otomatik olarak diğer herkes onu fark eder ve ona ateş edebilir. . Barutta ağırlığına değecek herhangi bir savaşçı, Savaş Sisi'nin en önemli savaş alanı unsurlarından biri olduğunu bilir. Emsalsiz bir Komuta ve Kontrol (C2) simülasyonu, Savaş alanında görebilecekleri hakkında birbirleriyle bilgi paylaşırken askerler arasındaki bilgi akışını ve sorumluluğu gerçekçi bir şekilde tasvir etmek için Göreceli Tespit ile birleşir.
Tüm bu unsurlar ve daha fazlası, en gerçekçi savaş alanı deneyimini yaratmak için kusursuz bir şekilde birbirine uyuyor. Gerçekçilik seviyesi, çok fazla veri ve belirsiz referanslarla yüzünüze itilmez. Bunun yerine oyuncular tüm bunları 3B grafik ortamıyla yaşarlar. Combat Mission'ın içgüdüsel oyun ortamı oyuncuları cezbeden şeydir, oyunun zenginliği onları yıllarca oynamaya devam ettiren şeydir.
Özellikleri:
- Gerçek bir 3B ortamda taburda ve ölçeğin altında taktik savaş
- Bireysel araçları, ekipleri ve ekipleri yönetin
- Moral, Deneyim ve Liderlik gibi "yumuşak faktörlerin" kapsamlı simülasyonu
- Savaş Sisi, Tespit Etme, Görüş Hattı, Komuta ve Kontrol ve Hedefleri tasvir eden yenilikçi sistemler
- Eşsiz gerçekçi fizik, balistik ve savaş alanı efektleri
- Hepsi dövüş yeteneklerini gerçekçi bir şekilde etkileyen çok çeşitli hava ve ışık koşullarında savaşın
- RealTime veya WeGo (dönüş tabanlı) oyun için benzersiz hibrit sistem
- Haritalar, senaryolar ve kampanyalar için tam özellikli Editör
- Hızlı Savaş sistemi, oyuncu özelliklerine göre kasıtlı veya rastgele savaşlar ayarlar
- E-postayla Oynatma (PBEM) dahil olmak üzere tek oyunculu ve teke tek oyun
- ABD Ordusu ve Suriye Ordusu için detaylı ve gerçekçi savaş düzeni
- İki tür Suriye Konvansiyonel Olmayan Kuvvetleri, Casuslar, IED'ler ve VIED'ler
- Büyük bir sefer, küçük bir eğitim kampanyası, 20 bağımsız senaryo ve çok sayıda Hızlı Savaş haritası.
- Harita üzerinde harçlar, harç araçları, dronlar, uçaksavar ateşi ve diğer modern savaş özellikleri
- Artık su yolları, köprüler ve diğer yeni araziler de dahil olmak üzere genişletilmiş kurak savaş ortamı
- Birleşik Devletler Ordusu ve Suriye Ordusu için 41 araç ve 35 çeşitli küçük silah ve mürettebat silahları dahil, karmaşık ayrıntılı ve son derece gerçekçi savaş ekipmanı.
- 1m x 1m çözünürlüğe sahip geniş haritalar, karmaşık arazide kısa ve uzun menzilli harekete izin verir
- Binalar açıkça simüle edilmiş kapılar, pencereler ve zeminlere sahiptir
- Hava ve zemin durumu modelleme sistemleri, koşullardan dinamik olarak etkilenen görünürlük ve hareketlilik ile kuru güneşli günlerden çamurlu fırtınalı gecelere kadar her şeye izin verir. Bazı Savaş Görevi oyunları, tüm Kış, İlkbahar ve Sonbahar hava durumlarını da içerir.
- Görüş Hattı ve Ateş Hattı ayrı ayrı hesaplanır; bu, bazen çekemediğiniz bir şeyi görebileceğiniz ve bazen göremediğiniz şeylere ateş edebileceğiniz anlamına gelir.
- Asker duruşu (yüzüstü, diz çökme, ayakta durma) tespit etme, korunma ve düşmanlarla mücadele etme yeteneği dahil her şeyi etkiler
- Görüş Hattı, genel bir değer değil, "gözbebekleri" veya "sensör" noktasından hesaplanır
- Combat Mission'ın gerçekçiliğinin çoğu, mürettebat sorumlulukları, araç görüş blokları, yüksek teknolojili sensörler vb. Gibi önemli düşük seviyeli ayrıntıları doğru bir şekilde simüle etmekten gelir. Birkaç bulutlu görüş bloğu olan 3 kişilik bir tankın yapay olarak aşağıya çekilmesi gerekmez Komutan kupolalı 5 kişilik bir tank ve topçu ve doldurucu için ayrı görüş blokları çünkü Combat Mission'da bu doğal olarak gerçekleşir
- Bir ulusun birimlerini organize etme şekli, savaşta nasıl performans gösterdikleri üzerinde büyük bir etkiye sahiptir, bu nedenle oluşumları gerçek hayatta olduğu gibi belirli bir zamanda doğru bir şekilde tasvir etmek için büyük acılar çekilir.
- Aydınlatma, gerçek hayatta olduğu kadar oyunda da savaşı küçük bir şekilde etkiler. Doğru aydınlatma koşulları günün saatine, yılın zamanına ve hava durumuna göre simüle edilir
Desteklenen Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, Kastilya İspanyolcası
Sistem Gereksinimleri
Minimum Sistem Gereksinimleri:
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: Pentium IV 1.8 GHz veya eşdeğer hızlı AMD işlemci
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: 256 MB VRAM veya daha iyisi ve OpenGL'de 1024x768 veya daha yüksek çözünürlüğü desteklemesi gerekir
- Depolama: 10 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX 10 uyumlu Ses Kartı (yalnızca Windows)
- İlave Notlar: Oyun sanallaştırılmış bir ortamda (sanal makine) çalışmıyor
Önerilen Sistem Gereksinimleri:
Yazın:
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: Pentium IV 2.8 GHz veya eşdeğer hızlı AMD işlemci veya üstü
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: 1 GB VRAM veya daha iyisi ve OpenGL'de 1024x768 veya daha yüksek çözünürlüğü desteklemesi gerekir
- Depolama: 12 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX 12 uyumlu Ses Kartı (yalnızca Windows)
- İlave Notlar: Oyun sanallaştırılmış bir ortamda (sanal makine) çalışmıyor
Yorumlar