Commanding Nations
Oyun İstatistikleri
Commanding Nations yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Commanding Nations oyununun konusu nedir?
Commanding Nations nereden indirilir?
Commanding Nations nereden satın alınır?
Commanding Nations Türkçe mi?
Commanding Nations hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Commanding Nations ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Commanding Nations, yenilikçi oyun mekaniklerini, yeni nesil görselleri, savaş sistemlerini, etkileşimli haritaları ve benzersiz fraksiyonları son yirmi yıldır pek değişmeyen bir türe dahil ederek RTS oyunlarını modern çağa taşımayı amaçlayan bağımsız bir oyundur.
Erken Erişimin 1. gününde sunulan özellikler
- Birbirine karşı savaşacak iki grup, Hong ve Scav
- Goldhorn Island, boş zamanlarınızda yok etmek için 1v1 bir harita
- Düşmanınıza salmak için 18 benzersiz birim
- Birim veya bina sınırı yok, kaynaklarınız olduğu sürece istediğiniz kadar üretin
- Çatışma ve Çok Oyunculu mod
- Denge ve oyun değişiklikleri için topluluk odaklı bir yaklaşım
- Bir ton hata ;)
Bunların mevcut temel özellikler olduğunu ve bunun oyundaki her büyük güncellemeyle güncelleneceğini unutmayın. Lansmandan sonra planlarımız hakkında daha iyi bir fikir edinmek için, gelecekte Erken Erişim bölümünde bağlantısı verilecek olan Yol Haritamızı ziyaret ettiğinizden emin olun.
Klasikleri Yenilemek
Oynanış, her oyunun özüdür ve özellikle iyi bir RTS başlığında önemlidir, bu nedenle kesinlikle doğru yapmak istiyoruz. Üs oluşturmaya ve kadro oluşturmaya odaklanarak, formüle birimleri birleştirme, mühimmat rezervlerini yönetme ve yeniden ikmal için güvenli bölgelere geri dönmelerini sağlama gibi yeni unsurlar eklemeye çalışıyoruz ve aynı zamanda savunma oyuncularının basitçe yapamayacağından emin oluyoruz. Kaplumbağa bir maç boyunca yolunu tuttu.
Ek olarak, yüksek çözünürlüklü grafikler, dinamik hava durumu, gece ve ısı görüşü, sis ve hatta küçük birimlerin düşmanı şaşırtmak için eğilimli olabileceği etkileşimli çim gibi unsurları tanıtarak güzel bir deneyim haline getirmek istiyoruz!
Yaşam Mekanları
Commanding Nations, gizli yollar ve kaynak noktaları ile gelecekteki geniş ve etkileşimli bir arazi olan İkiz Vadi'ye odaklanarak çoklu oyun modları ve haritalar sunacak. Ayrıca haritalar, beklediğinizden daha fazlasını gizleyebilecek şehir merkezleri ve kentsel arazileri de içerecek! Siviller hala bu bölgelerde yaşıyor ve şiddetli çatışmalar onları size karşı toplayabilir! İsyanlar oluşmaya ve haritalar boyunca yayılmaya başlayacak, binaları ve yolları güçlendirecek ve sızmak isteyen oyunculara ateş edecek.*
Bu merkezlerden uzakta, diğer unsurlar sizi diken üstünde tutacaktır. Ağaçlara yuva yapan kuşlar, düşmana konumunuzu gösterebilir veya gelen kuvvetlerin erken uyarısını sağlayabilir!* Ses de önemlidir, gelecekteki birimlerde anında tanımanızı sağlamak için tek bir tıklamayla ayırt edici gürültü ve karakteristik ses hatları yayarlar. seçtiğiniz kişi ve biriyle mi yoksa hareket halindeyken mi etkileşime geçtiği.*
*Bütün bunlar ve daha fazlası, Komutan Ulusların geleceği için planladığımız şey, desteğiniz ve konseyinizle mümkün oldu. Daha fazlasını öğrenmek istiyorsanız lütfen Erken Erişim bölümümüze bir göz atın!
Hikaye şimdiye kadar
Savaşın bir vahşetten endüstriye dönüştüğü yarının dünyasına girin. Özel Askeri Müteahhitler ve sorumsuz ordular, iktidarsız hükümetlerin rolünü doldurmak için devreye girdiler, çatışmaları milyarlarca kârlı bir pazar haline getirdiler ve bu güçler arasında Gizli Çatışma olarak adlandırılan yoğun bir rekabete yol açtılar.
Terörizm ve haydut devletlerin faaliyetleri kisvesi altında dünyadan gizlenen savaşlar, askeri üstünlüğü sağlamak ya da sadece en karlı sözleşmeyi sağlamak için sürekli olarak savaşılır. Şimdi kritik bir noktada, dünya çapında daha ağır ve daha yıkıcı silahlar konuşlandırılıyor ve savaşın alevlerini ateşliyor. Yakında her şey açığa çıkacak, ister bir muhbirin çabalarıyla olsun, isterse nükleer ateşle.
Gizli Çatışmanın Kışkırtıcıları
İkiz Vadi'nin kontrolü için yarışan üç fraksiyon lansmanda mevcut olacak: Raven, The Scavenger Union ve Hong Corp, her biri kendi farklı oyun tarzı, birimleri, yetenekleri ve taktikleri ile. Ama orada durmaya niyetimiz yok! PMC'lerden Ulusal Ordulara, deneyimi geliştirmek için kendi benzersiz dönüşlerine sahip ek rakipler üzerinde çalışıyoruz!
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: Amd Ryzen 5 or higher/ Intel i5 or higher
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: Nvidia GTX 10 or higher
- Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: Amd Ryzen 7 or higher/ Intel i7 or higher
- Bellek: 32 GB RAM
- Ekran Kartı: Nvidia RTX 3080
- Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Yorumlar