Field of Glory II
Oyun İstatistikleri
Field of Glory II yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Field of Glory II oyununun konusu nedir?
Field of Glory II nereden indirilir?
Field of Glory II nereden satın alınır?
Field of Glory II kaç GB?
Field of Glory II Türkçe mi?
Metacritic skoru kaç?
Field of Glory II hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Field of Glory II ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Field of Glory II, Rise of Rome sırasında MÖ 280'den MÖ 25'e kadar geçen sıra tabanlı bir taktik oyunudur.
https://www.youtube.com/watch?list=PLQrYLOdjwRhRGu4XIKMZYGIMmtzdmrqlL&v=veTBw3GCZ4w
Masaüstü deneyiminin eğlencesini ve heyecanını dijital forma taşıyan oyun geri döndü. Efsanevi tasarımcı Richard Bodley Scott tarafından tamamen yeni bir 3B motorda geliştirilen Field of Glory, bilgisayar oyunlarında yeni standartlar belirlemeye hazır.
Field of Glory II, Roma için veya Roma'ya karşı veya Roma tehdidinin henüz farkında olmayan diğer uluslar arasında büyük veya küçük savaşlar yapmanıza veya tarihsel olarak hiçbir zaman çatışmaya girmemiş, ancak olabilecek milletler arasında ne olursa olsun savaşmanıza izin verir. tarihin akışı farklı olsaydı yapılır.
Çok farklı taktik doktrinleri kullanan çok çeşitli orduların komutasını alın. Seçtiğiniz orduyu ve onun adlandırılmış generallerini, bir yapay zekaya veya bir insan rakibe karşı ayarlanmış tarihi savaşlarda veya "ne olursa olsun" özel savaş durumlarında zafere taşıyın.
Zafer, kararlılık ve taktik ustalık gerektirecek!
ÖZELLİKLERİ
- Hristiyanlık öncesi dönemin son üç yüzyılındaki Antik savaşın doğru simülasyonu.
- Her biri birçok değişkene sahip, tamamen animasyonlu 3B birlik modellerinden oluşturulmuş, tarihsel olarak doğru 86 birim. Bunlar, Field of Glory II'nin bu dönemi savaş oyunları oynayanlar ve askeri tarihçiler için en ilginç olanlardan biri haline getiren tüm asker türlerini ve taktik doktrinlerini temsil etmesine izin veriyor. Birkaçını saymak gerekirse, Marius, Yunan hoplite ve Kartacalı Afrikalı mızrakçıları, Helenistik turna falanksları, thureophoroi mızrakçıları ve xystophoroi mızrakçıları, Galya savaş bantları, Skythian atlı okçular, Sarmatyalı mızrakçılar, Romalı, Kartacalı, Yunanlıların reformlarından önce ve sonra Romalı lejyonerler var ve Galya mızraklı süvari, savaş filleri, Kelt ve Hint arabaları, tırpanlı savaş arabaları, hafif birlikler ve çok daha fazlası.
- 12 Dönemin önemli angajmanlarını destansı bir ölçekte kapsayan tarihsel senaryolar. Bunlar arasında Bagradas 255 BC, Trebia 218 BC, Cannae 216 BC, Ilipa 206 BC, Zama 202 BC, Magnesia 190 BC, Pydna 168 BC, Chaironeia 86 BC, Tigranocerta 69 BC, Bibracte 58 BC, Carrhae 53 BC and Thapsus 46 BC. Oyuncu her iki taraf olarak oynayabilir.
- Özel Savaş sistemi, bilgisayar tarafından oluşturulan gerçekçi arazi haritalarında, dikkatlice araştırılmış ordu listelerinden tarihsel olarak gerçekçi orduları kullanarak sınırsız "ne olur" senaryosuna izin verir. Kapsanan ordular arasında Romalılar, Kartacalılar, Helenistik Krallıklar (Makedon, Seleukoslar, Ptolemaik Mısır vb.), Galyalılar, Eski Britonlar, Galatlar, İspanyollar, Numidyalılar, Spartaküs'ün Köle İsyanı, Trakyalılar, Skythians, Sarmatyalılar, Partlar, Kızılderililer ve çok daha fazlası bulunmaktadır.
- Harekat modu, eski tarihin en büyük generallerinden bazılarının savaş alanı kariyerlerinde oynarken veya herhangi bir antik ulusla diğerlerine karşı savaşırken tarihi yeniden yazmanıza olanak tanır. Her zafer, çekirdek birimlerinizin deneyimini ve gücünü artırır. Hızlı çözülen stratejik kararlar, herhangi bir gecikme olmaksızın doğrudan bir savaştan diğerine geçmenizi sağlar.
- Rastgele harita oluşturucu, özel savaşlar ve kampanyalar için sonsuz çeşitlilikte tarihsel olarak gerçekçi savaş alanı haritaları üretir. Senaryolar arasında açık savaş, takip, takviye bekleyen, destek bekleyen düşman, kanat yürüyüşü, arka koruma eylemi, ileri koruma, kafayı kaldırma ve bagajı koruma yer alır.
- Klasik sıra tabanlı, karo tabanlı oyun.
- Arayüz kullanımı kolay, ustalaşması zor bir oyun.
- Kohort boyutlu birimler. Savaşlar, birkaç birimden, taraf başına 80 birime kadar değişebilir.
- Komutaları altındaki birimlerin savaşını ve moralini etkileyebilecek isimlendirilmiş generaller.
- Tek oyunculu ve çok oyunculu savaş modları.
- Etkili AI, sağlam taktik kararlar verir.
- 6 zorluk seviyesi, savaş alanı becerilerinizi geliştirdikçe zorluğun artmasına izin verir.
- Çok sayıda farklı birim organizasyonu, savaş yetenekleri ve taktik doktrinler, dönem boyunca taktik farklılıkların ve gelişmelerin tam olarak temsiline izin verir.
- Yerleşik harita düzenleyicili mod dostu oyun sistemi.
- Çok oyunculu mod, Slitherine'in kullanımı kolay PBEM sunucusunu kullanarak geçmiş senaryoların ve "ne olursa olsun" senaryolarının iki oyuncu tarafından oynatılmasına izin verir.
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10
- İşlemci: 2.0GHz i5/A8 or better
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: 1GB DirectX 9 Compatible Graphics Card
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX compatible sound card
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10
- İşlemci: 2.0GHz i5/A8 or better
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: Discrete 2GB DirectX 9 Compatible Graphics Card
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX compatible sound card
Yorumlar