Gary Grigsby's War in the East 2
Oyun İstatistikleri
Gary Grigsby's War in the East 2 yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Gary Grigsby's War in the East 2 oyununun konusu nedir?
Gary Grigsby's War in the East 2 nereden indirilir?
Gary Grigsby's War in the East 2 nereden satın alınır?
Gary Grigsby's War in the East 2 kaç GB?
Gary Grigsby's War in the East 2 Türkçe mi?
Gary Grigsby's War in the East 2 hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Gary Grigsby's War in the East 2 ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
AYAR
Doğu Cephesi, İkinci Dünya Savaşı'nın en belirleyici tiyatrosu ve en büyük kara savaş alanı. Sonuna kadar bir mücadele, Üçüncü Reich ile Sovyetler Birliği arasında, her biri milyonları yöneten Toplam Savaş. 2by3 Games'deki efsanevi savaş oyunu ekibi, bir kez daha yeni bir sanat eseri oluşturmak için bu devasa çatışmayı yeniden ziyaret etmek için yıllarını harcadı.
Gary Grigsby's War in the East 2, orijinal War in the East'in tam bir revizyonu ve geliştirilmesidir ve daha gerçekçi, daha tarihsel olarak daha zengin ve daha zorlu bir strateji deneyimi sağlamak için çevrilmemiş hiçbir taş kalmamıştır. War in the East 2, Velikie Luki Muharebesi hakkındaki kısa eğitimden dört aylık Güneybatı Cephesi Yıkımına ve Harekâttan itibaren tüm Doğu Cephesinin 1941 – 1945 Büyük Seferine kadar uzanan geniş bir senaryo yelpazesiyle birlikte gelir. Barbarossa Berlin'in düşüşüne. Toplam yedi Operasyonel Senaryo ve üç Tam Harita Seferi, yüzlerce, hatta binlerce saatlik tarihsel oyunla sizi bekliyor.
Yıllarca süren yeni geliştirme, 2by3 tarafından herhangi bir oyun için şimdiye kadar yapılmış en iyi AI rakibiyle sonuçlandı. Ayrıca, tam bir tek ve çift demiryolu ağının yanı sıra tarihi yol ağı, ayrıntılı ve genişletilmiş bir Savaş Düzeni, yeni gerçekçi hareket ve savaş modelleri, gelişmiş bir Lojistik sistemi, büyük ölçüde geliştirilmiş ve kolay bir şekilde dahil olmak üzere çok daha doğru bir harita da dahildir. Air sistemi ve arayüz ve oyun yönetimindeki diğer birçok iyileştirmenin yanı sıra Doğu Cephesi silahlarının ve birimlerinin yerleşik bir ansiklopedisini yönetin. Bu, tümü kapsamlı bir kılavuzda açıklanan ve aynı zamanda fiziksel bir kopyası olarak da sunulan birçok yeni özellik ve iyileştirmenin yüzeyini çizmekten başka bir şey değil.
ÖZELLİKLERİ
- 3 Tam Harita Kampanyası
- 1941-45 Seferi (22 Haziran 1941 – 1 Ağustos 1945)
- Stalingrad'dan Berlin'e (19 Kasım 1942 – 4 Temmuz 1945)
- Vistula'dan Berlin'e (13 Ocak 1945 – 1 Haziran 1945) - 7 Daha Küçük Operasyonel Senaryo
- Velikie Luki '42 (17 Kasım 1942 - 25 Ocak 1943) – Bu önemli demiryolu kavşağını geri almak için Sovyet karşı saldırısı.
- Minsk Yolu (22 Haziran 1941 – 2 Temmuz 1941) – Ordu Grup Merkezi tarafından Dinyeper'e akın.
- Leningrad Yolu (22 Haziran 41 – 8 Ekim 41) – Kuzey Ordular Grubu Leningrad'a ilerliyor.
- Güneybatı Cephesinin Yıkımı (22 Haziran 41 - 15 Ekim 41) - Güney Ordular Grubu ve Guderian, savaştaki en büyük Sovyet teslimiyetine neden oluyor.
- Typhoon 41 Operasyonu (30 Eylül 1941 – 5 Ocak 1942) – Moskova'yı ele geçirmek için yapılan son taarruz.
- Kızıl Ordu Dirilişi (19 Kasım 1942 – 17 Mart 1943) – Alman 6. Ordusunun Stalingrad'da imhası.
- Red God of War (24 Kasım 1942 - 8 Şubat 1943) – Başarısız Sovyet kuzey saldırısı. - Geliştirilmiş AI Rakibi
- War in the East 2 için Gary Grigsby tarafından yeniden tasarlandı ve yeniden inşa edildi
- Büyük ölçüde geliştirilmiş Savunma amaçlı AI performansı ve ayrıca geliştirilmiş Ofansif AI performansı - Daha Doğru Harita ve Hareket kuralları:
- Daha iyi projeksiyona dayalı harita, ana savaş alanında daha fazla sayıda altıgen sağlar (Rostov'dan Leningrad'a 106 altıgen cepheye karşılık WitE'de 87 altıgen).
- Gelişmiş Arazi/Yol kuralları - Her altıgendeki yol kalitesi, arazinin hareket, savaş ve erzak üzerinde çok daha gerçekçi etkileri oluşturmak için araziyle birleşir.
- İdari Hareket – Dost topraklarda, özellikle daha iyi yolların olduğu yerlerde hızlı hareket etme kabiliyetini açıklar.
- Şehir ve liman altıgenlerine ek birimleri istifleme yeteneği - Harita Dışı Tiyatro Kutuları ve Tiyatro Etkinlikleri:
- Savaşın diğer tiyatrolarını (Kuzey Afrika, İtalya, vb.) temsil eden tiyatro kutuları ve partizan operasyonları gibi diğer etkinliklerle birlikte TB'lerdeki garnizon gereksinimleri de dahil olmak üzere tam bir etkinlik seti
- Partizan savaşı artık haritaya yerleştirilmiş bir Sovyetler Birliği garnizon kutusu, olaylar ve partizan yasağı ile işleniyor.
- Oyuncuların tiyatrolar arasında birimlerin daha esnek hareketini seçmelerine izin veren, ancak garnizon gereksinimlerini karşılayamamanın bir bedeli ve bunları aşmanın faydaları olan Gelişmiş Oyuncu Sinema Kutusu Kontrolü oyun seçeneği.
- Birimlerin, karargâhların ve destek birimlerinin daha doğru tarihsel sıralaması ve tiyatrolar arasındaki tarihsel hareketi.
- Ek tarihsel kampanya etkinlikleri. - Hem daha Gelişmiş Hava Modu hem de Kolaylaştırılmış Hava Operasyonel Grup Modu içeren İyileştirilmiş Hava Sistemi
- Harita Hava Üslerinde
- War in the East ve War in the West'e kıyasla çok daha gerçekçi Hava Muharebesi ve Destek Çözünürlüğü.
- Artık birçok hava eylemi için ayrı bir Hava Aşaması kullanılıyor, hareket aşamasında yer desteği ve taşıma yapılıyor.
- Gelişmiş Hava Modu, bir oyun içindeki bir oyuna eşdeğer, tüm Hava Savaşının tam ayrıntılı kontrolünü sağlar.
- Hava Gruplarını harita üzerinde hareket ettirmenizi sağlayan ve karadaki oyuna odaklanırken hava oyununu yönetmenin kolay ve akıcı bir yolunu sağlayan yeni "Hava Operasyonel Grubu" Modu. Bu, hava oyununu tam kontrol isteyen oyuncular için bile yönetmeyi kolaylaştırır.
- Oyuncunun Hava Operasyonel Gruplarına verdiği birkaç siparişe dayalı olarak hava operasyonlarının çoğunu çalıştırabilen tam AI Hava Yardımı. - War in the West için geliştirilen sisteme dayalı onaltılık hava durumu değişikliklerini içeren daha doğru ve ayrıntılı tarihsel hava durumu modeli.
- Tarihsel operasyonları yansıtmak için Kara Savaşındaki değişiklikler:
- Birimler için yeni Savaş Hazırlık Noktaları, daha iyi saldırı operasyonları için birikme sağlar ve her turda savaşan birimleri dinlenmeden cezalandırır.
- Savaş Gecikme Puanları, bir altıgende savaşmak için harcanan zamanı hesaba katar ve o dönüşte önemli bir savaşın gerçekleştiği bir altıgen içinde hareket eden birimleri yavaşlatır.
- Saldırılar artık savunan birimleri gelecekteki milletvekillerinden mahrum bırakabilir.
- Çoklu altıgen geri çekilmeler. - Yeni sanat, yeniden düzenlenmiş ekranlar, yeni bir Dönüş Özeti ve birimleriniz ve durumunuzla ilgili daha önemli bilgiler dahil olmak üzere birçok arayüz iyileştirmesi, daha kolay keşif ve daha hızlı erişim için en üst seviyeye getirildi.
- Otomatik Sovyet fabrika tahliyesi.
- Oyun dışı analiz için daha fazla esneklik ve CSV dışa aktarma özelliği ile iyileştirilmiş Komutan Raporu ekranları.
- Bazı savunma yetenekleri pahasına saldırı orduları için Komuta avantajları sağlayan Taarruz Karargahlarının özel tanımı.
- Aynı komuta altında birden fazla milleti entegre etmenin Komuta maliyetinde artış.
- Destek birimlerinin belirli Sovyet ve Mihver Müttefik birimlerine daha fazla doğrudan bağlanması, ayrıca haritada yer alan veya destek olarak kullanılabilen çok rollü birimler.
- Yeni Oyun İçi WitEpedia – Doğu Cephesi birimleri ve silahlarıyla ilgili Ayrıntılı Bilgi ve Bağlantılar içerir.
- Doğu Cephesi'ndeki birçok birlik hakkında bilgi içeren ayrıntılı TO&E ve Savaş Sıralaması Tabloları.
- 520 Sayfalık tam renkli kılavuz, ekler ve oyunun her yönünü tam olarak belgeleyen tasarımcı notları dahil. Ek Fiziksel sürüm (yalnızca), ciltli tam renkli basılı bir kılavuzla birlikte gelir.
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10
- İşlemci: 1.5 GHz+
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: 256MB DirectX 9+ Compatible
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: 16 bit DirectX 9+ Compatible
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: 2.0 GHz+
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: 1GB DirectX 9+ Compatible
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 4 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: 16 bit DirectX 9+ Compatible
Yorumlar