Hitman 2 Silent Assassin Hikayesi
Hitman Codename 47 oyununun olaylarının ardından, eski kiralık katil emekli olmuştur ve huzurlu bir hayata başlamıştır. Ancak tek arkadaşı Rahip Emilio Vittorio, bilinmeyen saldırganlar tarafından kaçırıldıktan sonra Ajan 47 onu bulma umuduyla ICA için çalışmaya devam ediyor.
Serinin bir önceki oyununda olduğu gibi Hitman 2 Silent Assassin; kılık değiştirerek, şüpheli düşmanlardan kaçınarak veya başka yollarla mümkün olduğunca uzun süre tespit edilmeden kalmaya çalışırken hedefleri ortadan kaldırmaya odaklanır. Oyuncular kendi oyun tarzlarını seçmekte özgür olsalar da Hitman Codename 47 yapıtındaki daha aksiyon odaklı bölümler, tamamen gizli odaklı görevler lehine kaldırılmıştır. Oyun; birinci şahıs görüşü seçeneği, düşmanları öldürmek yerine etkisiz hale getirme yeteneği ve birden fazla olası yaklaşımla görevler sunar. Peki, bu oyunun hikayesi tam olarak nasıldır?
HİKAYE NASIL BAŞLIYOR?
Hitman Codename 47 ile anlatılan olaylarının ardından iki adam, Ajan 47'nin yaratıcısı olan Dr. Ort-Meyer'in Romanya'daki tesisinde bıraktığı katliamı araştırıyor. İçlerinden biri olayların video görüntülerinden eski suikastçıyı tanır ve onu işe almaları gerektiğine karar verir. Bu arada, varlığına dair tüm kanıtları sildikten sonra emekli olan Ajan 47, Rahip Emilio Vittorio'nun sahibi olduğu Sicilya kilisesinde mütevazı bir bahçıvan olarak yeni bir hayat sürüyor. Bir gün Ajan 47, geçmişi için af dilemek için itirafa katılmasından sonra bir grup bilinmeyen adam kiliseye gelir. Vittorio'yu kaçırır ve arkalarında 500.000 dolar talep eden bir fidye notu bırakır.
Böyle bir meblağı ödeyemeyen Ajan 47, yardım için eski işvereni olan Uluslararası Sözleşme Ajansı (ICA) ile temasa geçer. Kuruluş, Ajan 47'nin kendileri için birkaç sözleşmeyi tamamlaması karşılığında yardım etmeyi kabul eder. Kaçırmanın yerel mafya tarafından yapıldığını öğrenmesine ve olaya karışan kişiyi öldürmesine rağmen Ajan 47, Vittorio'yu bulamaz ve ICA'ya olan borcunu ödemek zorunda kalır. Görevleri onu Rusya, Japonya, Malezya, Afganistan ve Hindistan'daki çeşitli yerlere götürür ve her biri müşterisi için önemli bir eşya toplamayı gerektirir. Zamanla, sonunda öldüğünü varsaydığı Vittorio'yu aramaktan vazgeçer.
Son hedefini ortadan kaldırdıktan sonra Ajan 47'ye, ICA tarafından Vittorio'nun kaçırılmasının Arkadij Jegorov'un (Ajan 47'nin ilk oyundaki beş yaratıcısı ve hedefinden biri) kardeşi Sergei Zavorotko tarafından, onu emekliliğinden kurtarmak için düzenlendiği bilgisi verilir. Buna ek olarak tüm hedeflerin, savaş başlıklarını Amerikan kılığında bir yazılıma sahip füzelere silahlandırmayı amaçladığı gerçeğini gizlemek için ortadan kaldırılmasına ihtiyaç duyan Sergei'ye bir nükleer savaş başlığı satışıyla bağlantılı olduğunu öğrenir. Bu nedenle Amerikan füze savunma sistemini atlayarak ilgili taraflara satar.
Ajan 47, Vittorio'yu kilisesine geri götüren ve onu ve adamlarını öldüren Sergei'yi takip eder. Ruhu için endişelenen Vittorio, şiddet yolundan vazgeçmesi ve iyi bir yaşam sürmesi için ona tespihini vererek yalvarır. Ancak iç huzuru bulamayan Ajan 47, tespihi kilisenin kapısına bırakır ve resmen ICA'ya döner.