Oyunlardaki En Garip Düşmanlar ve Canavarlar
Şimdiye kadarki en garip düşman karşılaşmaları için geçmişin derinliklerini kazıyoruz. Garip uygunsuz parodiler, konuşan ağaçlar, korkunç çeviriler ve çok daha fazlası var. Bunlar, istesek bile unutamayacağımız düşmanlar; saçma, komik, tamamen uygunsuzlar ve bu yüzden onları sevmemek mümkün değil.
Dark Souls II - Pagan Ağacı
FromSoftware, Dark Souls ile bir şans yakaladı. Demon's Souls çıktığında, size çoğu şeyi zar zor açıklayan sert bir aksiyon RPG fikri bir anormallik gibi görünüyordu. Şimdi bu tür oyunlar, oyun oynamanın temelini oluşturuyor. Star Wars bile Dark Souls formülünü taklit ederken, büyük bir başarı elde ettiğinizi bilirsiniz. Keşif, benzersiz zırhları, özel silahları ve hatta gizli bir alanı ortaya çıkarabilir. Bu tip oyunlar, kendini adamış oyuncuları keşfedecekleri ilginç bir şeyle ödüllendirmek için tek seferlik benzersiz düşmanlarla da doludur.
Tüm serideki en tuhaf tek seferlik düşman Pagan Ağacı olmalı. Sadece Dark Souls II için Crown of the Sunken King isimli ek paketinde bulunan Pagan Ağacı, gözden kaçırması çok kolay olan gizli bir bölgede bulunuyor. Bir kez karşılaşıldığında, yüzü olan (bir tür) bu tuhaf görünümlü ağaç hiçbir şey yapmıyor. Görünüşe göre hiçbir etkisi yok. Kendisi öldürülebilecek bir düşmandır, ancak savaşmaz. Bir kırbaçla saldırırsanız, tüm ekipmanınızı onaran bir aura yayar. Niye kimse bilmiyor.
Final Fantasy 7 - Hell House
Hepimiz Hellhouse'u seviyoruz. Bir robot savaşçıya dönüşen küçük ev, Final Fantasy VII Remake oyununda da ses getirmişti ve onun bölüm sonu canavarı dövüşü, oyundaki en muhteşem ve unutulmazlardan biriydi. Sadece TriceraTank'ın (ya da aslında oyun içinde nasıl bilindiği Heavy Tank'ın) gelecekteki Final Fantasy VII Remake oyunlarında cömert bir bölüm sonu canavarı dövüşü yapmasını umabiliriz; bu, tüm serideki en sevimli, aptal tasarımlardan biridir. Beş yaşındaki yeğeninizden bir Final Fantasy oyununda bir düşman tasarlamasını isteseydiniz, bu olurdu.
Heavy Tank, Final Fantasy VII oyunundaki tamamen rastgele canavar tasarımlarının görünüşte bitmeyen süvarilerinden biridir. Bu oyun serisinin geri kalanından çok daha fazlasına sahip - sadece tasarımcıların giderek daha genç ve yersiz düşmanlar yaratmaya çalışarak birbirlerini desteklediğini varsayabiliriz. Heavy Tank, oyunda yalnızca bir alanda görünür, Gongaga'daki mahvolmuş Mako Reaktörü de tamamen isteğe bağlıdır. Bu konum seçimi, yine de oyuna atılan reddedilen düşman konseptini haykırıyor. Tank basamaklı bir Triceratops! Onu kim ve neden yaptı? Ve neden öldürmek bu kadar kolay?
Yakuza Like a Dragon - Roomba
Yani, çılgın bir bilim adamının yeni bir sokak temizleme robotunu test etmek için yardımınıza ihtiyacı var. Yakuza oyununda kahramanınızın hayatından sıradan bir gün. Seri, yan görevlerinde bazı çılgın sapmalarla tanınır ve bunu en tuhafı olarak görebilirsiniz - Yakuza Like a Dragon, dans eden çöp torbası adamları, flaşörler ve ayakta kana bulanmış mumyalar gibi düşmanları size fırlattığında çok şey ima ediyor. Bir kez açık dünya arayışının bir parçası olarak ve yine en tuhaf düşmanların pusuya yattığı Kanalizasyon'un derinliklerini tamamen keşfederseniz, dev Roomba ile iki kez karşılaşacaksınız.
Eğer bu sıradan bir robot-vakum olsaydı, garip olurdu. Bir kamyon büyüklüğünde ve bir alev makinesiyle donatılmış. Hikaye, bir sokak kedisini emmeye çalışarak başlar, sonra yaratıcısını açar ve sonra onu da emer. Kanalizasyonda daha sonra ortaya çıktığı için, bu aslında oyundaki en zorlu patronlardan biridir - iki kolunuzu da parçalayarak onu yıpratmanız gerekecek; ancak bu yine de onu öldürücü bir dönüş saldırısı, elektrik ve çok daha fazlası ile bırakıyor olacak. Böylesine garip bir bölüm sonu canavarını öldürmeniz oldukça zor olacak.