Mordheim: City of the Damned - Undead
Çıkış Tarihi: 25.10.2016
Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca ...
enucuzoyun.com'da en ucuz Mordheim: City of the Damned - Undead fiyatını bulmak için bilgisayar oyun fiyatlarını karşılaştır, en uygun fiyatlı Mordheim: City of the Damned - Undead PC oyun keyini hangi siteden satın alabileceğini öğren. Aynı zamanda Mordheim: City of the Damned - Undead oyununun sistem gereksinimlerini, oyuna ait Twitch yayınlarını ve oyunun oynanma istatistiklerini yine sitemizin oyun sayfalarında incele.
Oyun İstatistikleri
Mordheim: City of the Damned - Undead yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Mordheim: City of the Damned - Undead oyununun konusu nedir?
Mordheim: City of the Damned - Undead nereden indirilir?
Mordheim: City of the Damned - Undead nereden satın alınır?
Mordheim: City of the Damned - Undead kaç GB?
Mordheim: City of the Damned - Undead Türkçe mi?
Mordheim: City of the Damned - Undead hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Mordheim: City of the Damned - Undead ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Bu Warband, 7 yeni birim türü ve benzersiz Dramatis Personae, Katherina von Dernsbach'ı içeren tamamen oynanabilir bir senaryo ile Undead'i ekler.
İmparatorluğun sınırlarında, Dünyanın Kenar Dağlarının altında terk edilmiş Sylvania ili yatıyor. Uzun zamandır gizem ve uğursuz işlerin olduğu bir yer olan Sylvania, Kara Veba sırasında büyücü Vanhel ölü lejyonlarını kaldırdığında dehşete düştü. O zamandan beri Sylvania, en karanlık sihirle dolu perili bir ülke oldu. Antik Drakenhof kalesinden, Kont Vlad von Carstein ilçeyi yönetir, ancak tutkusu onu daha fazla güç aramaya sevk eder. İmparatorluğun iç çatışmalar tarafından tüketilmesi ile Vlad fırsat görür. Vampir lordunun yakında ölümlü komşularına atacağı savaşın ilk adımları, Mordheim'a gönderdiği savaş bantları, kendisi için topladıkları kırbaç taşlarıdır.
İlk Silah Seti:
• 1. Set: Mızrak ve Kalkan
• Set 2: Hiçbir şey
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
İlk Beceriler:
• Terör: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar bir Terör testi yapmalıdır. Testin başarısız olması maksimum Hücum ve Strateji Puanlarını 3 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Terör testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Terör testini geçmek, Teröre 2 tur bağışıklık kazandırır.
İlk Silah Seti:
• Set 1: Personel
• Set 2: Hiçbir şey
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Asa, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Arcane spellcaster: Arcane büyülerinin yapılmasına izin verir. Oyunculuk, Tzeentch's Curse adlı kötü etkilere neden olabilir.
• Doğan Lider: 'Doğuştan Lider' becerisini satın alabilir.
İlk Büyü:
• Rotten Touch
• Hedef: Tek düşman
• Canlı hedeflere 8-13 hasar verir. Zırh Emmeyi atlar. Hasar, Hastalık Taşıyıcısı zayıflatıcıları ile artar.
İlk Beceriler:
• Warp Attunement: Bir Wyrdstone topladıktan sonra, sonraki büyünün Yazım maliyetini 1 OP ve Tzeentch'in curse şansını% 10 azaltır. Bir sonraki eylem bir büyü olmalı, yoksa etkisi kaybolur.
İlk Silah Seti:
• Set 1: Halberd
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
Başlangıç becerileri:
Korku: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar, bir Korku testi yapmalıdır. Testin başarısız olması yakın dövüş vuruşu şansını% 30 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Korku testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Fear testini geçmek, Fear'a 2 tur dokunulmazlık kazandırır.
İlk Silah Seti:
• Set 1: Yay
• Set 2: Topuz ve Kalkan
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Yok
Başlangıç becerileri:
• Alçakgönüllü Hizmetçi: 25 yarayı feda edin. 15 adede kadar yarayı onarır ve 2 tur boyunca Girişimi 15 ve Kaçınma şansını% 10 artıran bir güçlendirme sağlar. Yalnızca Vampirleri ve Vampir Kölelerini etkiler.
İlk Silah Seti:
• Set 1: 2 Elli Çekiç
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, İki Elli Balta, İki Elli Çekiç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Yok.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Son direniş: Her zaman ölümüne savaşır. Kaçma ve Devre Dışı Bırakma eylemlerinin kullanılmasını engeller. Tek Başına Bağışıklık.
• Büyük: Zehir, Kritik ve Sersemletme Direncini% 30 ve Zırh Emmeyi% 15 artırır, ancak Menzilli Direncini% 10 azaltır. Sarf malzemesi öğeleri veya Ara ve Etkinleştir eylemleri kullanılamaz.
• Etkileyici: 'Yorucu' etkilere karşı bağışıklık
Başlangıç becerileri:
• Terör: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar bir Terör testi yapmalıdır. Testin başarısız olması maksimum Hücum ve Strateji Puanlarını 3 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Terör testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Terör testini geçmek, Teröre 2 tur bağışıklık kazandırır.
İlk Silah Seti:
• Set 1: Halberd
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, İki Elli Balta, İki Elli Çekiç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Yok.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Son direniş: Her zaman ölümüne savaşır. Kaçma ve Devre Dışı Bırakma eylemlerinin kullanılmasını engeller. Tek Başına Bağışıklık.
• Vahşi: Bu savaşçı, savaşta sarf malzemesi kullanamaz.
Başlangıç becerileri:
• Disease Carrier: Yakın dövüş hasarında, şunlardan rastgele bir zehir zayıflatması uygular: -5 İnisiyatif, VEYA% -3 Kritik Direnç, VEYA% -3 Kaçınma ve Savuşturma şansı. Tüm zayıflatıcılar istiflenebilir, son 3 turdur ve Rotten Touch büyüsünden alınan Hasarı% 5 arttırır.
İlk Silah Seti:
• Set 1: Kılıç ve Kalkan
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Kask, Kalkan.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
• Yetenek yok: 'Delikanlı'nın Yeteneği Var' becerisini satın alamazsınız.
• Harcanabilir: Hareketsiz kaldığında, Warband'in Moralini düşürmez.
• Vahşi: Bu savaşçı, savaşta sarf malzemesi kullanamaz.
Başlangıç becerileri:
• Puppet: Zombie, sahibine bağlı hale gelir. Ritüel malzemeler bakım olarak ödenmelidir. Zombi, deneyim kazanacak ve normal Henchmen'den dört daha az beceri puanı alacak. Ayini uzun süre gerçekleştirememek bağı zayıflatarak Zombie'nin çürümesine ve yok olmasına neden olur.
• Rotten Corpse: Zombi, Açık Yara etkilerine ve Yok Edilmiş (Ölü), Kesik Kol, Kesik Bacak, El Yaralanması, Tam İyileşme hariç tüm yaralanmalara karşı bağışıktır. Çatışma sonunda Yaralanmalar için yuvarlanması gerekiyorsa,% 20 oranında çürüme ve etkili bir şekilde yok olma şansı vardır. Zombie'nin her rütbesi bu şansı% 1 azaltır.
İmparatorluğun sınırlarında, Dünyanın Kenar Dağlarının altında terk edilmiş Sylvania ili yatıyor. Uzun zamandır gizem ve uğursuz işlerin olduğu bir yer olan Sylvania, Kara Veba sırasında büyücü Vanhel ölü lejyonlarını kaldırdığında dehşete düştü. O zamandan beri Sylvania, en karanlık sihirle dolu perili bir ülke oldu. Antik Drakenhof kalesinden, Kont Vlad von Carstein ilçeyi yönetir, ancak tutkusu onu daha fazla güç aramaya sevk eder. İmparatorluğun iç çatışmalar tarafından tüketilmesi ile Vlad fırsat görür. Vampir lordunun yakında ölümlü komşularına atacağı savaşın ilk adımları, Mordheim'a gönderdiği savaş bantları, kendisi için topladıkları kırbaç taşlarıdır.
Vampir
Mordheim harabelerine çekilen en korkunç yaratıklar arasında, Ölümsüz savaş gruplarına liderlik eden vampirler var. Acımasız, zeki ve bir Ogre'ye rakip olma gücüne sahipler, diğer ölümsüzlere göre daha fazla çok yönlülük ve bağımsızlıktan zevk alıyorlar. Ölümlüleri köle ya da av olarak gören Gecenin Aristokrasisidir. Karanlık güçleri, Kont Vlad'a hizmet etmeye adanmıştır.İlk Silah Seti:
• 1. Set: Mızrak ve Kalkan
• Set 2: Hiçbir şey
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
İlk Beceriler:
• Terör: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar bir Terör testi yapmalıdır. Testin başarısız olması maksimum Hücum ve Strateji Puanlarını 3 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Terör testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Terör testini geçmek, Teröre 2 tur bağışıklık kazandırır.
Büyücü
Güce duyulan susuzluk ya da ölüm korkusu bir büyücünün aklını değiştirdiğinde, bu onu kara büyücülük sanatını incelemeye yönlendirebilir. Bir büyücünün büyüsü iki etkiye odaklanır: yaşamın yok edilmesi ve ölümün gasp edilmesi. Büyüleri, bir savaşçıyı ilk dönemindeki soldurabilir veya mezarındaki bir cesedin canlandırmasını geri yükleyebilir. Bu adamların çoğu von Carsteins'in hizmetine çekildi ve vampirlerin, onları yok ettiklerini gören Cadı Avcılarına karşı korumasından yararlandı.İlk Silah Seti:
• Set 1: Personel
• Set 2: Hiçbir şey
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Asa, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Arcane spellcaster: Arcane büyülerinin yapılmasına izin verir. Oyunculuk, Tzeentch's Curse adlı kötü etkilere neden olabilir.
• Doğan Lider: 'Doğuştan Lider' becerisini satın alabilir.
İlk Büyü:
• Rotten Touch
• Hedef: Tek düşman
• Canlı hedeflere 8-13 hasar verir. Zırh Emmeyi atlar. Hasar, Hastalık Taşıyıcısı zayıflatıcıları ile artar.
İlk Beceriler:
• Warp Attunement: Bir Wyrdstone topladıktan sonra, sonraki büyünün Yazım maliyetini 1 OP ve Tzeentch'in curse şansını% 10 azaltır. Bir sonraki eylem bir büyü olmalı, yoksa etkisi kaybolur.
Vampir Köle
Bir vampirin en sadık hizmetkarları, cazibesi tarafından bastırılmış ve hipnotik gücüyle baştan çıkarılmış olanlardır. Bu köleler, kendilerini adadıkları vampir tarafından yeni yapılmış ölümsüzlerdir. Efendilerinin güçlerinden tam anlamıyla yoksun olmasına rağmen, kölelik, az sayıda ölümlünün karşılayabileceği bir güç ve çevikliğe sahip zorlu bir dövüşçüdür.İlk Silah Seti:
• Set 1: Halberd
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
Başlangıç becerileri:
Korku: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar, bir Korku testi yapmalıdır. Testin başarısız olması yakın dövüş vuruşu şansını% 30 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Korku testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Fear testini geçmek, Fear'a 2 tur dokunulmazlık kazandırır.
Dreg
Mordheim'ın çöküşünden sağ kurtulanların çoğu bedeni ve zihni deforme olmuştu. Reddedilen ve küçümsenen bu insan tortuları, medeniyetin uçlarında sefil bir varoluş yaratır. Çoğu zaman bu sefiller vampirler tarafından toplanır ve korunma karşılığında sadık hizmetkarlar haline gelirler. Gün boyunca tabutları korurlar ve vampirlerin istenmeyen ilgiyi çekebileceği yerleşim yerlerine girerler.İlk Silah Seti:
• Set 1: Yay
• Set 2: Topuz ve Kalkan
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Halberd, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç, İki Elli Balta, İki El Çekiç, İki Elli Kılıç.
• Menzil: Yay, Uzun Yay, Kısa yay.
• Zırhlar: Kask, Kalkan, Hafif Zırh, Ağır Zırh.
Avantajlar:
• Yok
Başlangıç becerileri:
• Alçakgönüllü Hizmetçi: 25 yarayı feda edin. 15 adede kadar yarayı onarır ve 2 tur boyunca Girişimi 15 ve Kaçınma şansını% 10 artıran bir güçlendirme sağlar. Yalnızca Vampirleri ve Vampir Kölelerini etkiler.
Crypt Korku
Devasa canavarlar, şeytani mezar korkuları, küçük akrabalarının iğrenç iştahını paylaşan nadir korkunç yaratıklardır. Ciddi musallat olan meslektaşlarından çok daha büyük ve daha güçlü olan bu iğrençlikler, en yiğit kalpler dışında tümünde doğaüstü bir dehşeti tetikliyor. Bir mezar taşına tünemişken eski kemikleri kemiren bir mezarlık korkusunun görüntüsü, birçok ölümlülerin geceye çığlık atmasına neden oldu.İlk Silah Seti:
• Set 1: 2 Elli Çekiç
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, İki Elli Balta, İki Elli Çekiç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Yok.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Son direniş: Her zaman ölümüne savaşır. Kaçma ve Devre Dışı Bırakma eylemlerinin kullanılmasını engeller. Tek Başına Bağışıklık.
• Büyük: Zehir, Kritik ve Sersemletme Direncini% 30 ve Zırh Emmeyi% 15 artırır, ancak Menzilli Direncini% 10 azaltır. Sarf malzemesi öğeleri veya Ara ve Etkinleştir eylemleri kullanılamaz.
• Etkileyici: 'Yorucu' etkilere karşı bağışıklık
Başlangıç becerileri:
• Terör: Kullanıcıyla etkileşime giren veya dönüşü başlatan düşmanlar bir Terör testi yapmalıdır. Testin başarısız olması maksimum Hücum ve Strateji Puanlarını 3 azaltır. Zayıflatma, dönüş başlangıcında bir Terör testini geçene kadar devam eder. Herhangi bir Terör testini geçmek, Teröre 2 tur bağışıklık kazandırır.
Gulyabani
Gulyabani, ölülerin etini yiyen kötü ve çılgın adamların torunlarıdır. Kıtlığın zayıf ve aç zamanları Eski Dünya'ya geldiğinde, en ahlaksız ve yoksullar hayatta kalmak için cesetlerle ziyafet çekmeye başladı. İnsanların etine duydukları anlatılamaz özlemleriyle hareket eden bu yaratıklar, insan hayatından vazgeçip mezarlıkların, mezarların ve mezarların yakınında yaşıyorlar, yeni gömülenlerin çürüyen cesetlerini kazıyorlar ve soğuk etlerini çıplak dişleri ve pençeleriyle tüketiyorlar. . Mordheim'ın yıkımı kuzeyden birçok Ghoul klanını cezbetti ve şimdi yıkık şehrin mezarlıklarında ve mezarlıklarında kalıcı ikametgah edindiler.İlk Silah Seti:
• Set 1: Halberd
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, İki Elli Balta, İki Elli Çekiç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Yok.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Son direniş: Her zaman ölümüne savaşır. Kaçma ve Devre Dışı Bırakma eylemlerinin kullanılmasını engeller. Tek Başına Bağışıklık.
• Vahşi: Bu savaşçı, savaşta sarf malzemesi kullanamaz.
Başlangıç becerileri:
• Disease Carrier: Yakın dövüş hasarında, şunlardan rastgele bir zehir zayıflatması uygular: -5 İnisiyatif, VEYA% -3 Kritik Direnç, VEYA% -3 Kaçınma ve Savuşturma şansı. Tüm zayıflatıcılar istiflenebilir, son 3 turdur ve Rotten Touch büyüsünden alınan Hasarı% 5 arttırır.
Zombi
Ölüm büyücülüğüyle yaratılabilecek en basit zombiler, yeni ölülerin yeniden canlandırılmış cesetleridir. Kendi iradeleri olmadan, yaratıcılarının iradesini akılsızca izleyen otomatlardır. Ne korkuyu ne de acıyı bilirler, sadece itaattir.İlk Silah Seti:
• Set 1: Kılıç ve Kalkan
• Set 2: Yok
Ekipman Yeterliliği:
• Yakın Dövüş: Balta, Hançer, Çekiç, Topuz, Mızrak, Kılıç.
• Aralık: Yok.
• Zırhlar: Kask, Kalkan.
Avantajlar:
• Sarsılmaz: Tek Başına Bağışıklık, Korku ve Dehşet testleri.
• Bağışıklık: Zehir: Zehir etkilerine karşı Bağışıklık.
• Yetenek yok: 'Delikanlı'nın Yeteneği Var' becerisini satın alamazsınız.
• Harcanabilir: Hareketsiz kaldığında, Warband'in Moralini düşürmez.
• Vahşi: Bu savaşçı, savaşta sarf malzemesi kullanamaz.
Başlangıç becerileri:
• Puppet: Zombie, sahibine bağlı hale gelir. Ritüel malzemeler bakım olarak ödenmelidir. Zombi, deneyim kazanacak ve normal Henchmen'den dört daha az beceri puanı alacak. Ayini uzun süre gerçekleştirememek bağı zayıflatarak Zombie'nin çürümesine ve yok olmasına neden olur.
• Rotten Corpse: Zombi, Açık Yara etkilerine ve Yok Edilmiş (Ölü), Kesik Kol, Kesik Bacak, El Yaralanması, Tam İyileşme hariç tüm yaralanmalara karşı bağışıktır. Çatışma sonunda Yaralanmalar için yuvarlanması gerekiyorsa,% 20 oranında çürüme ve etkili bir şekilde yok olma şansı vardır. Zombie'nin her rütbesi bu şansı% 1 azaltır.
Desteklenen Diller: İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, Kastilya İspanyolcası, Lehçe, Rusça
Sistem Gereksinimleri
Minimum Sistem Gereksinimleri:
Minimum:
- İşletim Sistemi: indows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit, Windows 10 64bit (32bit OS not supported)
- İşlemci: AMD/INTEL Dual-Core 2.4 GHz
- Bellek: 4096 MB RAM
- Ekran Kartı: 1024 MB DirectX 9.0c compatible AMD Radeon HD 5850/NVIDIA GeForce GTX 460 or higher
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
- Depolama: 8 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX 9 compatible
- İlave Notlar: Internet connection required for online gaming and game activation
Önerilen Sistem Gereksinimleri:
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows Vista 64bit, Window 7 64bit, Windows 8 64bit, Windows 10 64bit (32bit OS not supported)
- İşlemci: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
- Bellek: 4096 MB RAM
- Ekran Kartı: 2048 MB DirectX 9.0c compatible AMD Radeon R9 270/NVIDIA GeForce GTX 670 or higher
- DirectX: Sürüm 9.0c
- Depolama: 8 GB kullanılabilir alan
- Ses Kartı: DirectX 9 compatible
- İlave Notlar: Internet connection required for online gaming and game activation
Yorumlar