Phasmophobia İnceleme
Phasmophobia, Şimdiye Kadar Yapılmış En İyi Hayalet Oyunudur
Phasmophobia, kafanıza giren bir oyun. Yol kenarındaki evlerden bir akıl hastanesine kadar çeşitli yerlere giden en fazla dört müfettişten biri olarak oynuyorsunuz ve ne tür bir ruh tarafından rahatsız edildiğini belirlemeye çalışıyorsunuz. Burada ciddi bir Hayalet Avcıları havası olsa da, burada gerçek bir tutuklanma yok: Siz yalnızca bunun ne tür bir tehdit olduğunu bulmak için oradalar.
- Harika ve korku dolu bir atmosfer
- Cross-platform Co-op Özelliği
- VR Özelliği
- Ağır bir oynanış sunması
- Bir süre sonra tekrarlayıcı bir hal alması
Bu amaçla, her konumda ekibin komuta merkezi olarak görev yapan bir minibüste depolanan, hepsi de basit olan çeşitli ekipmanlara sahipsiniz. Neredeyse her zaman üç envanter yuvanızdan birini kaplayan bir el feneri var (VR oyuncuları dört yuvaya sahip, bu biraz haksız görünüyor). EMF okuyucu, hayalet gibi bir aktivite varlığında yanmaya başlayan küçük bir kutu olan PKE ölçüm cihazıdır. UV el feneri hayalet parmak izlerini veya ayak izlerini gösterecektir. Termometre, oda sıcaklığındaki düşüşleri tespit eder.
Hayaletleri Tespit Etmek Sadece Başlangıç
Tüm bunlar oyunun oldukça basit görünmesini sağlayabilir, tıpkı bir EMF okuyuculu bir eve giriyorsunuz, bir hayalet buluyorsunuz ve bu iş bitti. Bunu ilk oynadığınızda deneyin ve bol şans. Phasmophobia'nın dehası, bunun bir incelik oyunu olmasıdır. Hayaletleri tespit etmek her zaman sadece bir zaman meselesidir: asıl güzellik, bunun sadece bir başlangıç olmasıdır. Phasmaphobia sizi sakinleştiren korkularla yatıştırır, kolayca tespit edilebilir ve asla bir tehdit oluşturmaz, ancak bundan sonra eldivenler çıkar. Oyuncu karakterinin sınırları vardır. [euo_info_card iconType="left" size="md" title="Bilgi" align="left"]Phasmophobia yayınlandıktan çok kısa bir süre sonra Steam'de Cyberpunk 2077'in de içinde bulunduğu "En Çok Satanlar" listesine girmeyi başarmıştır.[/euo_info_card]Hızlı hareket edemezsiniz, yalnızca üç eşya taşıyabilirsiniz ve bu nedenle, bir hayaletin nerede olabileceği üzerinde çalıştıktan sonra bile, farklı ekipmanlarla birden çok kez konuma geri dönmeniz gerekir. Her bir hayalet türü (sonunda) üç tür kanıt sağlayacaktır - örneğin, 5. seviyede EMF'yi başlatmak bir kanıt parçası, donma sıcaklıkları başka ve hayalet yazıyı görmek başka bir kanıttır.İşte burada işler büyüleyici, ürkütücü ve hatta canlandırıcı olmaya başlar. Oyun, ilk avlarınızı nispeten yumuşak hale getirir, ardından hayaletler bir kademe yükselir. Seni daha hızlı fark etmeye başlarlar. Seninle uğraşmaya başlayacaklar. Belki ekibin izini geçici olarak kaybedersiniz ve sonra bir kulağınızın yakınından geçen kusursuz bir nefes duyarsınız. Belki bir an bile bir siluet görürsünüz.Tüm bunların ima ettiği gibi, Phasmophobia'nın büyüklüğü, kışkırtmak için kurduğu insan etkileşimlerindedir. Hiçbir hayaletin kafanızdaki kadar korkutucu olmayacağını bilir ve en iyi / en kötü haliyle kesinlikle korkunç olabilecek bir atmosfer oluşturmak için küçük olayları ve ince ipuçlarını nasıl kullandığına dair gerçek bir kısıtlama gösterir.
Phasmophobia Bir Erken Erişim Oyunu
Çok oyunculu lobiler aracılığıyla çalışıyor, bir seviye belirleme sistemi var, ancak gerçek bir kapsayıcı yapısı yok. Kesinlikle zamanla gelecek olan yeni haritalara ve hayalet türlerine ihtiyaç var. Ancak bu deneyimin atan kalbi, oynadığınız hiçbir şeye benzemiyor. Deneyim, dostluk ve iletişimin yanı sıra iyi bir cesaret kokusuna da bağlı ve hayaletler bu kombinasyonla aynı derecede şaşırtıcı ve dehşet verici şekillerde karışacaktır. Deneyimlendiğinizde, bilinmeyenin ilk korkusu geçtiğinde bile, Phasmophobia sizi korkutacak pisliklerle ortaya çıkar. Son olarak Phasmophobia sistem gereksinimleri bilgisayarınızı biraz yorabilir. Onu da belirtmeden geçmeyelim. İyi oyunlar!