RimWorld - Royalty
Oyun İstatistikleri
RimWorld - Royalty yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
RimWorld - Royalty oyununun konusu nedir?
RimWorld - Royalty nereden indirilir?
RimWorld - Royalty nereden satın alınır?
RimWorld - Royalty kaç MB?
RimWorld - Royalty Türkçe mi?
RimWorld - Royalty hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
RimWorld - Royalty ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
İmparatorluk geldi . Mülteci filoları sınır dünyasına yerleşir ve müttefikler arar. Şeref bağlı kültürleri, kralların ve kraliçelerin kadim geleneklerine boyun eğerken hiper ileri teknolojiyi kullanır.
Kolonistler, İmparatorluk ile onur kazanmak için görevleri tamamlayabilirler. Onur, yardımcı, şövalye ve baron gibi İmparatorluk unvanları getiriyor. Asilleriniz kraliyet saflarında yükselirken için büyük taht odaları inşa edin. Onları bir hükümdar için en uygun şekilde veya büyük bir savaşçının prestijli zırhını giydirin. Tahttan konuşmalar yapacaklar, halkınıza ilham verecekler ve piyano, arp ve klavsen çalacaklar.
Her başlık, bir İmparatorluk iznini seçmenize veya yükseltmenize izin verir:
- İmparatorluk askerleri, yeniçeriler ve katafraktlar ihtiyaç anında sizin için savaşmak üzere gelir.
- Yörünge saldırıları ve yörünge salvoları düşmanlarınızı yukarıdan patlatır.
- Servisler sizi gitmek istediğiniz yere götürür.
- Çalışma ekipleri , kısaltıldığınızda yardımcı olur.
Psişik güçleri geliştirmenin birçok yolu vardır. İmparatorluk unvanlarını kazananlar, törensel İmparatorluk ihsanından güç alırlar. Kabile kolonicileri, psişik bağlarını kurmak için gizemli anima ağacıyla iletişim kurabilirler. Ya da görevler yoluyla elde edilen çalıntı psişik teknolojiyi kullanarak İmparatorluk ile savaşabilirsiniz.
Çok çeşitli psişik güçler vardır. Bazıları savaş için yapılmıştır:
- Atlama , kaos atlama , kitlesel kaos atlama , yığın atlama ve duvar yükseltme , taktiksel avantaj elde etmek için insanları ve nesneleri mesafeler arasında hareket ettirin. Yaralı müttefikleri çıkarın, kimsenin toprağını geçmeyin, düşmanları yakın dövüşlere sürükleyin, istediğiniz yere siper alın.
- Painblock ve odaklanma , savaş için zihni değiştirir.
- Kör edici nabız ve vertigo nabzı düşmanlarınızı kör eder veya kontrolsüz bir şekilde kusmaya zorlar.
- Nöroquake , büyük bir psişik enerji dalgasıyla haritadaki her bilinçli varlığı aşırı yükler.
- Berserk, çılgına nabız ve insan avcısı nabız sürücü insanlar ve hayvanlar bir an deli.
- Görünmezlik , kolonistinizin gizli yaklaşımlar veya kaçışlar sırasında görülmesini engeller.
- Yükü ve bayıltıcı yavaş ve düşmanlar durdurmak.
- Smokepop görüş alanını engelliyor.
- Farskip , bir grup insanınızı dünya çapında taşır.
- Mermi kalkanı , saldırı veya geri çekilme için küçük bir geçici güvenli bölge oluşturur.
- Flashstorm bir şimşek fırtınasını durdurur .
- Su atma duşları söndürme suyu ile yanar.
- Beckon, düşmanların size yaklaşmasını sağlar.
- Sinirsel ısı dökümü , sinir ısısını bir takım arkadaşına taşır, böylece döküm yapmaya devam edebilirsiniz.
Diğer yetkiler topluluk yönetimi için faydalıdır:
- Solar iğne deliği , uzun süreli bir ışık ve ısı kaynağı oluşturur.
- Güven kelimesi işe alımlara yardımcı olur.
- Sevinç sözü insanları mutlu eder.
- Aşk kelimesi romantik çekiciliği tetikler.
- Huzur sözü zihinsel molaları sona erdirir.
- İlham kelimesi yaratıcı enerji verir.
Psişik güçler psişik meditasyon gerektirir. Her sömürgeci, unvanına, arka planına ve özelliklerine bağlı olarak farklı şekilde meditasyon yapar:
- Ünvanlı sömürgeciler, İmparatorluk geleneğine göre tahtlarında meditasyon yaparlar.
- Kabile kolonicileri, doğrudan doğada, anima ağacının kendisine veya tapınaklar veya antik taşlar inşa etmek için meditasyon yaparlar.
- Psikopat, yamyam veya kana susamış özelliklere sahip hastalıklı sömürgeciler mezarlara meditasyon yaparlar. Mezarın içinde akraba bir kişi varken daha etkilidir.
- Çileci kolonistler boş duvarlara meditasyon yaparlar .
- Pyromaniac kolonistleri mangallardan, meşalelerden ve kamp ateşlerinden yapılmış alev mabetleri için meditasyon yaparlar.
- Herkes ayrıca heykellere meditasyon yapabilir.
Bu genişletme, çok çeşitli görev içeriği ekler. RimWorld bir hikaye oluşturma oyunu olduğundan, görevler diğer oyunlardaki gibi sabitlenmez. Bunun yerine, sistem prosedürel olarak her yeni oyunda benzersiz görevler üretir. Farklı hedefler, düşmanlar, konuklar, ödüller, yardımcılar, özel tehditler ve dünya koşulları, sonsuz çeşitli hikayeler ve zorluklar yaratmak için bir araya geliyor. Görev verenler, görev sırasında özel yardımcılar bile sağlayabilir - örneğin, bir görev sizden devasa bir mekanik kümeyle savaşmanızı isteyebilir, ancak savaşı kazanılabilir hale getirmek için seçkin İmparatorluk katafraktlarından yardım da içerebilir.
Görevler sizi İmparatorluk unvanları, yeni müttefikler, benzersiz implantlar, aroteknolojik eserler, teçhizatlar, hiziplerin iyi niyetleri ve daha fazlasıyla ödüllendirecek.
- İmparatorluk misafirperverliği görevleri, oyuncudan bir grup İmparatorluğa ev sahipliği yapmasını ister. Misafirler yaralı veya sağlıklı, yararlı müttefikler veya çaresiz yükler, bekar veya çok sayıda olabilir. Paralı askerler, korsanlar, mekanoidler veya daha fazlası tarafından avlanabilirler. Misafirleri ateş altında bir kaçış mekiğine götürmeniz gerekebilir.
- Mülteci misafirperverliği görevleri, yardım isteyen bir grup yoksul yolcuyu sunar. Pek çok sonuç var. Yardımınız için sizi daha sonra ödüllendirebilirler veya gecenin ortasında size ihanet edebilirler. Üçüncü bir şahıs, onlara ihanet etmeniz için size bir teklifte bulunabilir. Onlara iyi davranırsanız, kendiliğinden size katılmayı teklif edebilirler. Hiçbir ihtilafları olmadığından, onlara şefkat veya gaddarca davranabilirsiniz.
- Hayvan misafirperverliği görevleri, hastalığa yakalanmış veya düşmanlar tarafından avlanan bir grup hayvana baktığınızı görür.
- Mahkum konukseverlik görevleri, mahkumları gözetim altında tutmanızı ister.
- Mekik çarpışma görevleri, koloninizin yakınında düşmanların saldırısına uğrayan bir mekiğin düşmesiyle başlar. Mekiğin etrafında hızla bir savunma oluşturun ve kurtarma mekiği onları yakalayana kadar sivilleri güvende tutarken savunucularının saldırganlardan uzaklaşmasına yardımcı olun.
- Anıt görevleri, oyuncudan büyük bir anıt inşa etmesini ve bazen onu saldırılardan korumasını ister.
- Havadan saldırı görevleri, bir müttefikin rakip bir fraksiyona yaptığı havadan saldırı için asker tedarik etmenizi sağlar. Bir mekik, birliklerinizi savaşa götürür ve çıkarır.
- Kolonist ödünç verme görevleri, bir müttefike yardım etmek için kolonicilerinizden bazılarını göndermenizi ister ve koloniyi kısaltılmış olarak yönetmenizi sağlar.
- Mekanoid küme görevleri, ödül karşılığında koloninizde veya yakındaki bir alanda mekanoid küme ile sizi tehdit eder.
- Diğer görevler , ödüller karşılığında baskınlar, hayvan saldırıları, böcek istilası, atmosferik etkiler, hava durumu ve daha fazlasının özel kombinasyonlarını sunar.
İmparatorluk asaletinin saflarına tırmandıktan sonra yeni bir oyunsonu görevi geliyor. İmparatorluk Yüksek Stellarch'ı ve seçkin Stellarch Muhafızlarını lüks mahkemenizde ağırlayın, onları düşmanlarından koruyun ve onurlu bir İmparatorluk konuğu olarak sınır dünyasından ayrılmaya davet olun.
Mekanoidler artık mekanoid kümeler oluşturabilir - benzersiz bir taktiksel meydan okuma sunmak için birlikte çalışan yeni mekanoid bina grupları.
Mekanik kümeler her zaman başlangıçta hareketsiz durumda görünür. Oyuncu, bir saldırı planına karar vermek ve uygulamak için zaman ayırabilir. Bu, oyuncuyu saldırıya sokar, bu da temel oyundaki savunma odaklı dövüşlerle çelişir. Mech küme öğeleri şunları içerir:
- Havayı zehirleyen, gökyüzünü karartan veya başka bir dünya durumu yaratan dünya kondisyon yapıcıları .
- Mermileri veya havan ateşini engellemek için kalkanlar
- Zamanla yeni mekanoidleri monte edecek fabrikalar .
- Takviye çağırmak için işaretler .
- Taretler, harçlar ve çevreleyen duvarlar .
- Patlama yaratmak veya çalmak için saldırabileceğiniz dengesiz güç birimleri .
- Çeşitli tipteki alarm sistemleri .
- Yeni Pikeman keskin nişancı mekanizması dahil olmak üzere mekanoid savunucular .
- Gloomlight birimleri, kümeyi hassas bir şekilde ortadan kaldırırsanız ekstra bir ödül sağlar.
Her bir mekanik küme, benzersiz bir taktik bulmaca sunan benzersiz bir düzen ile oluşturulur. Bazıları önden saldırı gerektirecek. Diğerleri havan bombardımanına duyarlı olabilir. Kümeyi uyandırmadan önce içine patlayıcı yerleştirebilirsiniz. Kritik bir yapıya anahtar keskin nişancı atışı ile birkaçı yenilebilir. Başka birçok taktik var. Düşmanları veya istenmeyen müttefikleri onlara çekebiliyorsanız, makine kümeleri avantajınız için bile kullanılabilir.
Bu genişleme, bir ton yeni donanım ekler. Bazılarının kilidi, görevler, ticaret veya hırsızlık yoluyla kazanılan özel teknoloji öğeleri olan yeni teknoloji baskıları aracılığıyla açılır.
Yeni savaş ekipmanı :
- Sıçrama paketleri , bir kullanıcının bir savaş alanında uçmasına izin verir.
- Plazma kılıçları hedefleri ateşler.
- Zeushammer'lar hedefi EMP darbesiyle patlatır .
- Tek sözcükler neredeyse tüm zırhları keser.
- Katafrakt zırh , ultra ağır koruma sağlar.
- Locust zırhı , entegre bir atlama paketi ile keşif zırhıdır.
- El bombası zırhı , omuza monte el bombası fırlatıcıya sahip deniz zırhıdır.
- Phoenix zırhı , kapalı alanda alevle mücadele için entegre bir alev fırlatıcıya sahip, ısıyla sertleştirilmiş ağır bir zırhtır.
- Broadshield paketleri , taktik savunma için yerel bir kalkan oluşturur.
- Prestige zırh keşif, denizcilik ve katafrakt formlarında gelir. Durumu görüntüler ve psycasting'i geliştirir.
Persona silahları , yerleşik kişiliklere sahip benzersiz yakın dövüş silahlarıdır. Birine bağlanmak ömür boyu sürecek bir taahhüttür. Her birinin kendisine özel güçler ve tuhaflıklar veren bireysel kişilik özellikleri vardır:
- Susuzluğu öldür silahları kan ister.
- Nazik veya çılgın düşünceler bir kullanıcının ruh halini etkiler.
- Kıskanç silahlar, kendileri dışında herhangi bir silah kullanmanızdan hoşlanmaz.
- Psişik duyarlılaştırıcılar veya sisleyiciler , bir kullanıcının psişik duyarlılığını etkiler.
- Öldürme odaklı silahlar, öldürdüklerinde anında psişik odak sağlar.
- Öldürme mutlu ya da üzüntülü silahlar öldürdüklerinde mutlu ya da üzücü düşünceler verir.
- Ağrısız silahlar kullanıcının acısını tamamen engeller.
- Hızlı hareket eden silahlar hareket hızını artırır.
- Aç silahlar kullanıcının açlığını artırır.
- Sinirsel soğutma ve Psy-meditatif silahlar, daha hızlı psycast kullanımına izin verir.
- Freewielder silahları bağlanmaz ve herkes tarafından kullanılabilir.
Yeni vücut implantları , herhangi birinin fizyolojisinin çeşitli yönlerini geliştirir.
- İç bıçaklar ve zehirli dişler, her zaman ölümcül bir yakın dövüş saldırısı geçirdiğiniz anlamına gelir.
- Matkap kolları ve tarla elleri madencilik ve çiftçilik becerilerini geliştirir.
- Nörokülatörler ve öğrenme asistanları zihinsel görevlere yardımcı olur.
- Gastro-analizörler daha iyi aşçılar yapar.
- İmmüno güçlendiriciler , pıhtılaştırıcılar ve iyileştirici güçlendiriciler sağlığı korur.
- Cildi sertleştiren bezler hasara karşı dayanıklıdır, ancak oldukça çirkindirler.
- Detoksifikatör mideleri , reprosesör mideleri ve nükleer mideler sindirimi artırır veya ihtiyacını ortadan kaldırır.
- Sirkadiyen asistanlar ve sirkadiyen yarı bisikletçiler uyku ihtiyacını azaltır.
- Estetik geliştirmeler kolonistlerinizi daha popüler hale getirir.
- Sevgi artırıcılar ruh halini iyileştirir.
Bu genişletme, orijinal RimWorld film müziğinin bestecisi Alistair Lindsay'in yeni tam albüm değerinde yeni müziklerini içeriyor.
Toplam 1:04:14 uzunluğunda 13 yeni parça var.
Sistem Gereksinimleri
Minimum:
- İşletim Sistemi: Windows 7
- İşlemci: Core 2 Duo
- Bellek: 4 GB RAM
- Ekran Kartı: DirectX 11+
- Depolama: 500 MB kullanılabilir alan
Yorumlar