Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack
Oyun İstatistikleri
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack oyununun konusu nedir?
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack nereden indirilir?
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack nereden satın alınır?
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack Türkçe mi?
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
Total War: ROME II - Nomadic Tribes Culture Pack ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
Total War™: ROME II – Göçebe Kabileler Kültür Paketi
DLC hakkında:
Göçebe Kabileler Kültür Paketi, Total War: ROME II'ye Tek Oyunculu veya Çok Oyunculu Senaryo modlarında ve Özel ve Çok Oyunculu mücadelelerde kullanılacak oynanabilir üç yeni Gruptan oluşan yeni bir oynanabilir kültür ekler.
Göçebe Kabileler Kültür Paketi, ROME II oyuncularına antik dünyada acımasız Roksolanlar, bağımsız Massagetler ve gururlu Asil İskitler olarak savaşma olanağı sunuyor. Hünerli yağmacılar ve efsanevi atlılar olan Göçebe Kabileler, bozkırı önlerine katarak daha köklü imparatorlukların korunmasız ve yerleşik hedeflerine saldırmaya hazırdır.
Bağımsızlıkları, at üstündeki üstünlükleri ve hızlıca büyük ordular kurabilme becerileri ile tanımlanan Göçebe Kabileler, ROME II'ye tamamen yeni bir kültürel tat katıyor.
Yeni Özellikler
Oynanabilir Yeni Gruplar – Roksolanlar, Massagetler ve Asil İskitler kendilerine özgü güçlü askeri birimleri, farklı özellikleri ve oyun tarzları ile senaryoyu deneyimlemenin benzersiz yepyeni bir yolunu sunuyor.
Roksolanlar, göçebe tacirlik becerileriyle zenginlik kazanır ve adanmış fatihler olarak düşman bölgelerindeyken daha iyi savaşır; Asil İskitler okçuluk konusunda uzmandır ve yüksek zanaatkârlık becerilerinden elde ettikleri zenginliğin tadını çıkarır; Massagetler ise kuvvetli bağımsızlık hisleri sayesinde bölgelerini savunurken daha sıkı savaşır ve hayvancılık konusundaki uzmanlıkları besi hayvanlarından elde ettikleri geliri arttırır.
Yeni Kültürel Özellikler – Tüm Göçebe Kabileler, kendi eyaletlerindeki ekstra asker alma yuvalarından faydalanarak hızlıca ordu kurabilir. Ayrıca, akın etme ve yağmalama özellikleri daha güçlü olan kabileler diğer gruplara göre akınlardan daha fazla zenginlik kazanır.
Yeni Kültürel Hedefler – Göçebe Kabilelerin kendilerine ait yeni askeri, ekonomik ve kültürel zafer koşulları vardır, bunun yanı sıra Bozkırın geçmişinden gelen benzersiz ortak bonus hedefleri de vardır. Ek olarak, her grup kendine özgü olaylar ve güç durumlarla yüzleşmek zorundadır.
Yeni Askeri Gelenek – Göçebe Kabilelerin orduları eşi benzeri görülmemiş yeni bir askeri gelenekten faydalanabilir: Göçebe Horası. Bu gelenek, ordunun hareket aralığını arttırır ve bir düşman bölgesinde savaşırken birim moraline destek olur, kabilelerin yoğun at ve binici kullanımlarıyla uyum sağlar ve süvari birimlerinin asker alma maliyetlerini azaltır.
Yeni Birimler:
Rakipsiz atlılar ve hünerli okçuların yer aldığı Göçebe Kabileler Kültür Paketi, savaşan atlarının bel kemiği olarak çoğunlukla süvarilere güvenen gruplar sunuyor. Bozkırın çok sayıda yakın saldırı, yaylı, ciritli ve mızraklı binicisinin arasında, Göçebe Kabileler Kültür Paketi aynı zamanda çeşitli benzersiz ve ölümcül atlı birimler sunuyor.
MASSAGETLER: zırh odaklı
Zırhlı Saka Asil Mızraklı Süvarileri
Hünerli ve ağır zırhlı bu asilzadelerin taarruzuna çok az kişi karşı koyabilir.
Saka Katafrakt
Tepeden tırnağa zırhlı bu ağır süvariler yollarına çıkan herkesi yerle bir edebilir.
Saka Katafrakt Atlı Okçular
Ağır zırh ve mükemmel okçuluk becerileri bu doğuştan binicileri zafere taşıyor.
ROKSOLANLAR: yakın saldırı odaklı
Sarmatya Kraliyet Mızraklı Süvarileri
Ölümcül mızrakları bu ağır süvarileri korkutucu ve ölümcül bir güç haline getiriyor.
Sarmat Biniciler
Semer vurmak için dünyaya gelmiş bu mızraklı biniciler düşmanlarına yakınlaşarak vahşetin dozunu arttırmaktan keyif alırlar.
Sarmat Atlılar
Semer üstünde doğru adam oturuyorsa, bir at ve mızrak ölümcül bir kombinasyon haline gelir.
ASİL İSKİTLER: menzilli silah odaklı
Kraliyet Atlı Okçuları
Ateş etmeye hazırlanan İskit atlı okçularından daha korkutucu çok fazla şey yoktur.
İskit Kraliyet Avcı Erleri
Bu doğuştan binicilerin ciritleri ve ardından gelen hızlı kılıç darbeleri İskit düşmanlarının korkulu rüyasıdır.
Yeni Yapılar:
Göçebe Kabileler bağımsızlıklarına son derece düşkündür ve kendilerine çadır altında hayat kurarlar. Bu özelliklerinin oyun haritasında yerleşim alanlarına ve şehirlerine yansıdığını ve tuğla ve taştan yapılar yerine çadır ve yurtları tercih ettiklerini fark edeceksiniz. Ayrıca, yapı zincirleri ROME II grupları arasında benzersizdir; göçebe yaşam tarzını yansıtır ve göçebelerin çoban, atlı ve okçu olarak güçlerine katkıda bulunur.
Yiyecek:
Gezici yaşam tarzlarının etkisiyle, Göçebe Kabilelerin beslenmeleri ve diğer gruplara oranla gelirlerinin çoğunluğu hayvan gütmeyle başlar. Böyle olunca da yiyecek üretim yapı zinciri Koyun Ağılları ile başlar ve Dokumacı ve sonra Yurt İmalatçısı ile devam eder.
İkinci bir Kamp zinciri standart yapı zincirlerinde çiftliklerin yerini alır ve hayvancılıktan elde edilen gelirlere katkıda bulunur. Kamp zinciri Göçebe Kampı ile başlar ve Katar Kampı ve ardından Kraliyet Kampına yükselir.
Araştırma
Kabilenin bilgesi kabile topluluğunu iyileştirecek yollar bulmak üzere kahinlerle toplanır. Göçebe Kabilelerin Araştırma zinciri Enarei Çadırıyla başlar, ardından Enarei Toplantısına ve en son olarak Kraliyet Enareilerine yükselir ve böylece yeni teknolojilerin geliştirilme hızı artar.
Ahırlar
Göçebe Kabilelerin insanları ticaret, seyahat ve savaş için atlardan çok iyi faydalanır ve uçsuz bucaksız bozkırda hayvan üretirler. Ahır zinciri Vahşi Atlar ile başlar, ardından Büyük Sürüye ve son olarak Kraliyet Sürüsüne yükselir.
Din
Büyük bozkırın kabileleri kendi tanrılarına dua ederler ve bu tanrılar yaptıkları kendilerine özgü ağaçlık, tapınak ve mabetlere yansımıştır. Her tanrıyla ilgili yapı zincirleri göçebe gelişiminin araştırma, hayvancılık geliri, ajan seviyeleri ve kamu düzeni gibi birçok yönüne bonus getirir. Bazı zincirler ayrıca göçebelerin iki temel askeri birimine bonus getirir: yakın saldırı süvarileri ve atlı okçular.
Ek olarak, dini zincirin en üst noktasında benzeri olmayan bir harika bulunur: Kurgan Alanı Bu dev höyük kabilenin kültürel etkisini arttırır ve hayvancılıkla sağlanan gelirleri hatırı sayılı ölçüde arttırır.
Grup Geçmişi:
Asil İskitler
Asil İskitler, göçebe toplumun sosyal ve kabile elitleridir ve savaş konusundaki hünerleriyle yalnızca altına ve gösterişe olan aşkları boy ölçüşebilir. Bu altın lüksünü gerilemeyle karıştıranlar, hatalarını fark etme fırsatı bile bulamadan Asil İskitlerin mızraklarının ucunda can vermeye genelde mahkumdur.
Massagetler
Massagetler, kabileler konfederasyonu ve vahşi bozkır savaşçılarıdır. Ahameniş İmparatorluğu'nun kurucusu Büyük Kiros, bir Pers ordusunu bozkırın derinliklerine doğru götürdüğü sırada onlara karşı bir savaş kaybetmiştir. O zamandan beri tehlikeli insanlar olarak görülmüşler ve komşularının korkusunu ve saygısını kazanmışlardır.
Roksolanlar
Her insanın yıldızının parladığı bir gün olur ve bu tüm kabileler için de geçerlidir. İskitler güç kaybettikçe Roksolanlar kılıcı ellerinden almaya daha da hazır olmaktadır. Atılgan bozkır atlarının üzerindeyken, ‘medeni’ dünyanın zenginliklerle dolup taştığını düşünmekte haklıdırlar. Kapıda hangi harikulade savaşlar beklemektedir?
Sistem Gereksinimleri
Minimum
- İşletim Sistemi: XP / Vista / Windows 7 / Windows 8
- İşlemci: 2 GHz Intel Çift Çekirdekli işlemci / 2.6 GHz Intel Tek Çekirdekli işlemci
- Bellek: 2GB RAM
- Grafikler: 512 MB DirectX 9.0c uyumlu kart (gölgelendirici model 3, köşe dokusu getirme desteği).
- DirectX®: 9.0c
- Sabit Disk: 35 GB HD alanı
- Ek: Ekran Çözünürlüğü - 1024x768
Önerilen:
- İşletim Sistemi: Windows 7 / Windows 8
- İşlemci: 2. Nesil Intel Core i5 işlemci (veya üstü)
- Bellek: 4GB RAM
- Grafikler: 1024 MB DirectX 11 uyumlu grafik kartı.
- DirectX®: 11
- Sabit Disk: 35 GB HD alanı
- Ek: Ekran Çözünürlüğü - 1920x1080
Yorumlar