War of Rights
Çıkış Tarihi: 03.12.2018
Diller: İngilizce
enucuzoyun.com'da en ucuz War of Rights fiyatını bulmak için bilgisayar oyun fiyatlarını karşılaştır, en uygun fiyatlı War of Rights PC oyun keyini hangi siteden satın alabileceğini öğren. Aynı zamanda War of Rights oyununun sistem gereksinimlerini, oyuna ait Twitch yayınlarını ve oyunun oynanma istatistiklerini yine sitemizin oyun sayfalarında incele.
Oyun İstatistikleri
War of Rights yayınları
Sıkça Sorulan Sorular
War of Rights oyununun konusu nedir?
War of Rights nereden indirilir?
War of Rights nereden satın alınır?
War of Rights kaç GB?
War of Rights Türkçe mi?
War of Rights hangi dilleri destekliyor?
Multiplayer var mı?
War of Rights ne zaman çıkacak?
Oyunun yayıncısı kim?
Oyunu hangi firma geliştirdi?
Oyun Hakkında
War of Rights, Amerikan İç Savaşı'nın tehlikeli günlerinde, Eylül 1862'deki Maryland Kampanyasında geçen çok oyunculu bir oyundur. Campfire Games, en yüksek tarihsel doğruluk seviyesini korurken, dönemin korkunç ve görkemli unsurlarını sunmaya adanmıştır. ve CRYENGINE'ın harikaları ile mümkün olduğu kadar gerçekçilik.
Kondansatör
- Devasa savaşlar: 150 oyuncudan oluşan çatışmalara katılın .
- Hat oluşumu takım oyunu için özel olarak tasarlandı: Özel formasyon buff mekanik sistemi, bastırma etkilerini, ölürken takımın moral maliyetini ve bayrak taşıyıcısının yeniden doğma oranını azaltarak birbirine yapışmayı ödüllendirir.
- Birden fazla ordu kolu: Bir piyade olarak sıraya girin veya bir topçu mürettebatı olarak düşmanın savaşma ruhunu paramparça edin!
- Tarihsel doğruluk: Döneme uygun üniformalar, silahlar, silah animasyonları kılavuzu, savaş alanları, hedefler ve tatbikat kampları.
- Alay gurur: Araştırılmış ve yeniden yaratılmış 135 alay ve piller, tüm rütbeler (Albay'a Özel) ve oyuncu sınıfları için üniformaları destekliyor.
Kondansatör
- Sürükleyici iletişim: Oyun içi 3D ses sistemi.
- Yeniden oluşturulmuş savaş alanları: Battles of Antietam ve South Mountain'daki 30'dan fazla tarihsel olarak isabetli çarpışma bölgesi ve oynayabileceğiniz Siege of Harpers Ferry ve diziliş oluşturma yeteneklerinizi mükemmelleştirmek için üç tatbikat kampı veya kamp ateşinde savaş hikayeleri alışverişi.
- Oyuncu sınıfları: Özel, Astsubay, Bayrak Taşıyıcı ve Subay özellikli her alaydan ve pilden oynanabilir ve Özel'den Albay'a kadar tüm kademeleri kapsar.
- Topluluk odağı: Güçlü bir şirket (oyuncu tarafından organize edilen klanlar) özel bir şirket aracı ve oyun içi etkinlik oluşturmaya ayrılmış forum bölümleri ile odaklanır.
Kondansatör
- Güçlü oyun motoru: CRYENGINE V tarafından desteklenen War of Rights, herhangi bir Civil War oyununa benzemeyen görseller sunabilir.
- Bir oyundan daha fazlası: War of Rights, ölçeğini genişletmeye devam eden bir vizyondur. Proje tamamen kitle fonludur ve son 6 yıldır geliştirilmektedir. Bunu, belirli özelliklere sahip hedeflenen bir son teslim tarihine sahip nihai bir üründen ziyade, sürekli gelişen sanatsal bir parça olarak görüyoruz.
Oyundaki oyuncular, Harper's Feribotu Kuşatması'nın gerçekleştiği Potomac ve Shenandoah Nehirlerinin kesişme noktasından South Mountain sırtlarına ve Antietam Deresi'nin kıvrımlı sularına kadar kampanyanın birden fazla savaş alanında oynayabilecekler. Antietam Savaşı. Ek olarak, oyuncular her savaşta savaşan alaylar listesinden ve hangi rütbede savaşacaklarını, düşük bir özelliğe sahip olmak isteyip istemediklerini ya da katliam ve kargaşayı düzenlemek isteyip istemediklerini seçebilecekler. büyük bir general olarak.
Kondansatör
Üniformalar ve vücut özelliklerinin tümü, diğer oyuncuların dönemin taktiklerine göre savaş çizgisinde ilerlerken ve savaşırken görmeleri için özelleştirilebilir olacak. Bir General olarak, savaş alanının bir haritasıyla donatılmış karargahınızda çalışacak ve sürekli olarak dost ve düşman mevkileri hakkında raporlar alacaksınız. İlerlemek veya geri çekilmek için alaylara yeni emirler gönderin - tümü gerçek zamanlı olarak. Emirler, emir komuta zincirinden Albaylara, Binbaşılara, her biri güvendikleri komutanlarının emirlerine uyma ya da isteklerine karşı isyan etme ve olduğu gibi savaşma seçeneğine sahip olan bireysel alaylardan sorumlu Kaptanlara inecek. uygun görüyorsun.
Kondansatör
Her harita, 1862'de olduğu gibi binaların, çiftliklerin, ormanların, yolların ve kayaların bir dönem yeniden inşasını içerir, böylece oyuncular Harper's Ferry sokaklarında, South Mountain'daki Fox's Gap'in ormanlık yüksekliklerinde veya mısır tarlalarında ve Antietam'ın Kanlı Yolları. Oyuncular, yaralarından kanlı bir dolu çığlık atarken, ölümcül atışların ve mermilerin vücutlarından uçup gittiğini hissedebilir veya yoldaşlarına veya kendilerine vurabilirler. Campfire Games, İç Savaşın savaşını doğrudan oyuncunun bilgisayar ekranına getirirken uzuvlar uçacak ve kan bir kez daha dökülecek!
Kondansatör
Birliğin hainlere karşı çağrısına kulak verecek misiniz? Yoksa Konfederasyon ile ailenizi ve geçiminizi savunmak için mi savaşacaksınız? Sen karar ver!
Kondansatör
Erken Erişim yol haritamızı yeniden oluşturmanın / yeniden yayınlamanın iyi bir fikir olduğunu düşündük, çünkü son zamanlarda bize katılan birçok oyuncu, oyun geliştirilmesinde ilerledikçe ne sunmayı planladığımızı bilemeyecek.
Aşağıdaki yol haritası ne olduğu için alınmalıdır - planladığımız şeylerin bir ön listesi. Tüm planlar değişebileceğinden, listenin de değişme ihtimali çok yüksek.
Yol haritasının sırası da gelişme ilerledikçe değişebilir. Listelenen bazı şeyler, listeleme sıralarının gösterdiğinden çok daha önce veya sonra gelebilir.
1. Hata düzeltmeleri, kararlılık iyileştirmeleri: Bu, oyunun gelişimi boyunca devam eden bir odak noktası olacaktır. Bir alfa asla hatasız değildir. Yeni içerik nadiren hataların ve düzeltilmesi gereken sorunların adil payına sahip olmadan gelir.
2. Performans iyileştirmeleri: Alfa performansının özellikle daha yüksek oyuncu sayılarında iyileştirilmesi gerektiğinin farkındayız. Şu anda büyük programlama çalışması, oyunun en pahalı kısmının yüksek oyuncu sayılarında yeniden çalışılmasına gidiyor. Bitirdiğinizde, hepiniz dolu sunucularda çok daha iyi kare hızları deneyimlemelisiniz.
3. Genişletilmiş sunucu denetleme araçları: Bu, sunucu yöneticilerinin şuna benzer komutları kullanarak sunucularını yönetmeleri ve yapılandırmaları için daha fazla kontrol sağlayacaktır: tekme, yasaklama, haritayı değiştirme, çatışma alanını değiştirme, hava durumunu ve günün saatini değiştirme.
4. Oyun etkinliklerini sonlandır: Erken Erişim'de piyasaya sürülmeden hemen önce yayınlanan oyun sonu etkinlikleri, özellikle kimin kim olduğu sorusunun olduğu durumlarda daha akılda kalıcı oyun sonu anları yaratmak için özel olarak tasarlanmış bir geri dönüş yapacak. Maçın galipleri ağır bir şekilde çekişmeli.
5. İyileştirilmiş yakın dövüş: Yakın dövüşün görsel sadakatini artırmak için yakın dövüş hareketinin ve iki oyuncu arasındaki animasyon öldürme dizilerinin ("öldürme hamleleri") bulunması da dahil olmak üzere yakın dövüşçü çok ihtiyaç duyulan bir revizyonu alacak.
6. Yeni savaş alanları: South Mountain ve Shepherdstown Savaşları sonunda 1862 Maryland Harekatı'nı tamamlayacak.
7. Subay emir sistemi: Daha geniş bir taktik seçenekler yelpazesine izin vermek için ek subay komutları tanıtılacaktır.
8. Müzisyenler: Memur sipariş sistemi ile birlikte çalışan müzisyenler, siparişlerin hattın altından alınmasını sağlamak için doğru çağrıları iletmek zorunda kalacaklar.
9. Tarihi Savaşlar modu: Daha hızlı Çatışma modunun yanı sıra, Tarihsel Savaşlar olarak bilinen, oyun için tasarlanan en büyük ve ana oyun modu, 4x4 km'lik savaş alanlarının tamamını eksiksiz bir oyun için açacak ve hareketli bir ön cepheden oluşacak. birkaç yakalama alanı. Bu aynı zamanda, oyuncuların Generallerin bir parçası olduğu, birlikleri devasa savaş alanına yönlendirmek için haritalar ve kuryeler kullanarak tam komuta zincirinin kullanılmasını da gerektirecek.
10. Oyuncu kontrollü topçu: Savaş alanlarına zaten yerleştirilmiş olan birçok pil, oyuncuların en yıkıcı ve gelgit döndürücü savaş silahlarından bazılarına erişebilecekleri bir topçu sistemi sunduğumuzda oyuncu kontrollü hale gelecektir.
11. Generaller: Savaş alanındaki emir komuta zinciri generallerin eklenmesiyle genişletilecek. Generaller, diğer tüm sınıfların sahip olmadığı savaşa taktiksel bir genel bakış getirerek, tarihsel savaş modunu kullanırken birliklere komuta etmeye yardımcı olur, savaş kaosuna biraz düzen getirmeye yardımcı olur.
12. Süvari: Atlar, hem süvari birimleri, hareket eden topçu birimleri hem de yüksek komuta ve kuryeleri için uygulanacaktır. Süvariler, teknolojideki değişiklikleri göz önünde bulundurarak, savaş dönemi boyunca geliştirdikleri kullanım anlayışı olarak keşif ve hızlı müdahale birimleri olarak hareket ederek, dönemin ordularının önemli bir kolu olmaya devam ediyordu.
13. Son Sürüm: Yukarıdaki özellikler tamamlandığında, oyunun herkese ve her şeye tam sürümüne hemen hemen hazır olacağımız noktaya geleceğiz! Bu son sürüm aynı zamanda bizi destekleyenlerin vaat edilen fiziksel ve dijital ürünlerini alacağı bir nokta olacaktı. Ne zaman çıkacağımız konusunda kesin bir tarih veremesek de, her geçen gün yaklaşıyoruz!
Kondansatör
- Devasa savaşlar: 150 oyuncudan oluşan çatışmalara katılın .
- Hat oluşumu takım oyunu için özel olarak tasarlandı: Özel formasyon buff mekanik sistemi, bastırma etkilerini, ölürken takımın moral maliyetini ve bayrak taşıyıcısının yeniden doğma oranını azaltarak birbirine yapışmayı ödüllendirir.
- Birden fazla ordu kolu: Bir piyade olarak sıraya girin veya bir topçu mürettebatı olarak düşmanın savaşma ruhunu paramparça edin!
- Tarihsel doğruluk: Döneme uygun üniformalar, silahlar, silah animasyonları kılavuzu, savaş alanları, hedefler ve tatbikat kampları.
- Alay gurur: Araştırılmış ve yeniden yaratılmış 135 alay ve piller, tüm rütbeler (Albay'a Özel) ve oyuncu sınıfları için üniformaları destekliyor.
Kondansatör
- Sürükleyici iletişim: Oyun içi 3D ses sistemi.
- Yeniden oluşturulmuş savaş alanları: Battles of Antietam ve South Mountain'daki 30'dan fazla tarihsel olarak isabetli çarpışma bölgesi ve oynayabileceğiniz Siege of Harpers Ferry ve diziliş oluşturma yeteneklerinizi mükemmelleştirmek için üç tatbikat kampı veya kamp ateşinde savaş hikayeleri alışverişi.
- Oyuncu sınıfları: Özel, Astsubay, Bayrak Taşıyıcı ve Subay özellikli her alaydan ve pilden oynanabilir ve Özel'den Albay'a kadar tüm kademeleri kapsar.
- Topluluk odağı: Güçlü bir şirket (oyuncu tarafından organize edilen klanlar) özel bir şirket aracı ve oyun içi etkinlik oluşturmaya ayrılmış forum bölümleri ile odaklanır.
Kondansatör
- Güçlü oyun motoru: CRYENGINE V tarafından desteklenen War of Rights, herhangi bir Civil War oyununa benzemeyen görseller sunabilir.
- Bir oyundan daha fazlası: War of Rights, ölçeğini genişletmeye devam eden bir vizyondur. Proje tamamen kitle fonludur ve son 6 yıldır geliştirilmektedir. Bunu, belirli özelliklere sahip hedeflenen bir son teslim tarihine sahip nihai bir üründen ziyade, sürekli gelişen sanatsal bir parça olarak görüyoruz.
Oyundaki oyuncular, Harper's Feribotu Kuşatması'nın gerçekleştiği Potomac ve Shenandoah Nehirlerinin kesişme noktasından South Mountain sırtlarına ve Antietam Deresi'nin kıvrımlı sularına kadar kampanyanın birden fazla savaş alanında oynayabilecekler. Antietam Savaşı. Ek olarak, oyuncular her savaşta savaşan alaylar listesinden ve hangi rütbede savaşacaklarını, düşük bir özelliğe sahip olmak isteyip istemediklerini ya da katliam ve kargaşayı düzenlemek isteyip istemediklerini seçebilecekler. büyük bir general olarak.
Kondansatör
Üniformalar ve vücut özelliklerinin tümü, diğer oyuncuların dönemin taktiklerine göre savaş çizgisinde ilerlerken ve savaşırken görmeleri için özelleştirilebilir olacak. Bir General olarak, savaş alanının bir haritasıyla donatılmış karargahınızda çalışacak ve sürekli olarak dost ve düşman mevkileri hakkında raporlar alacaksınız. İlerlemek veya geri çekilmek için alaylara yeni emirler gönderin - tümü gerçek zamanlı olarak. Emirler, emir komuta zincirinden Albaylara, Binbaşılara, her biri güvendikleri komutanlarının emirlerine uyma ya da isteklerine karşı isyan etme ve olduğu gibi savaşma seçeneğine sahip olan bireysel alaylardan sorumlu Kaptanlara inecek. uygun görüyorsun.
Kondansatör
Her harita, 1862'de olduğu gibi binaların, çiftliklerin, ormanların, yolların ve kayaların bir dönem yeniden inşasını içerir, böylece oyuncular Harper's Ferry sokaklarında, South Mountain'daki Fox's Gap'in ormanlık yüksekliklerinde veya mısır tarlalarında ve Antietam'ın Kanlı Yolları. Oyuncular, yaralarından kanlı bir dolu çığlık atarken, ölümcül atışların ve mermilerin vücutlarından uçup gittiğini hissedebilir veya yoldaşlarına veya kendilerine vurabilirler. Campfire Games, İç Savaşın savaşını doğrudan oyuncunun bilgisayar ekranına getirirken uzuvlar uçacak ve kan bir kez daha dökülecek!
Kondansatör
Birliğin hainlere karşı çağrısına kulak verecek misiniz? Yoksa Konfederasyon ile ailenizi ve geçiminizi savunmak için mi savaşacaksınız? Sen karar ver!
Kondansatör
Erken Erişim yol haritamızı yeniden oluşturmanın / yeniden yayınlamanın iyi bir fikir olduğunu düşündük, çünkü son zamanlarda bize katılan birçok oyuncu, oyun geliştirilmesinde ilerledikçe ne sunmayı planladığımızı bilemeyecek.
Aşağıdaki yol haritası ne olduğu için alınmalıdır - planladığımız şeylerin bir ön listesi. Tüm planlar değişebileceğinden, listenin de değişme ihtimali çok yüksek.
Yol haritasının sırası da gelişme ilerledikçe değişebilir. Listelenen bazı şeyler, listeleme sıralarının gösterdiğinden çok daha önce veya sonra gelebilir.
1. Hata düzeltmeleri, kararlılık iyileştirmeleri: Bu, oyunun gelişimi boyunca devam eden bir odak noktası olacaktır. Bir alfa asla hatasız değildir. Yeni içerik nadiren hataların ve düzeltilmesi gereken sorunların adil payına sahip olmadan gelir.
2. Performans iyileştirmeleri: Alfa performansının özellikle daha yüksek oyuncu sayılarında iyileştirilmesi gerektiğinin farkındayız. Şu anda büyük programlama çalışması, oyunun en pahalı kısmının yüksek oyuncu sayılarında yeniden çalışılmasına gidiyor. Bitirdiğinizde, hepiniz dolu sunucularda çok daha iyi kare hızları deneyimlemelisiniz.
3. Genişletilmiş sunucu denetleme araçları: Bu, sunucu yöneticilerinin şuna benzer komutları kullanarak sunucularını yönetmeleri ve yapılandırmaları için daha fazla kontrol sağlayacaktır: tekme, yasaklama, haritayı değiştirme, çatışma alanını değiştirme, hava durumunu ve günün saatini değiştirme.
4. Oyun etkinliklerini sonlandır: Erken Erişim'de piyasaya sürülmeden hemen önce yayınlanan oyun sonu etkinlikleri, özellikle kimin kim olduğu sorusunun olduğu durumlarda daha akılda kalıcı oyun sonu anları yaratmak için özel olarak tasarlanmış bir geri dönüş yapacak. Maçın galipleri ağır bir şekilde çekişmeli.
5. İyileştirilmiş yakın dövüş: Yakın dövüşün görsel sadakatini artırmak için yakın dövüş hareketinin ve iki oyuncu arasındaki animasyon öldürme dizilerinin ("öldürme hamleleri") bulunması da dahil olmak üzere yakın dövüşçü çok ihtiyaç duyulan bir revizyonu alacak.
6. Yeni savaş alanları: South Mountain ve Shepherdstown Savaşları sonunda 1862 Maryland Harekatı'nı tamamlayacak.
7. Subay emir sistemi: Daha geniş bir taktik seçenekler yelpazesine izin vermek için ek subay komutları tanıtılacaktır.
8. Müzisyenler: Memur sipariş sistemi ile birlikte çalışan müzisyenler, siparişlerin hattın altından alınmasını sağlamak için doğru çağrıları iletmek zorunda kalacaklar.
9. Tarihi Savaşlar modu: Daha hızlı Çatışma modunun yanı sıra, Tarihsel Savaşlar olarak bilinen, oyun için tasarlanan en büyük ve ana oyun modu, 4x4 km'lik savaş alanlarının tamamını eksiksiz bir oyun için açacak ve hareketli bir ön cepheden oluşacak. birkaç yakalama alanı. Bu aynı zamanda, oyuncuların Generallerin bir parçası olduğu, birlikleri devasa savaş alanına yönlendirmek için haritalar ve kuryeler kullanarak tam komuta zincirinin kullanılmasını da gerektirecek.
10. Oyuncu kontrollü topçu: Savaş alanlarına zaten yerleştirilmiş olan birçok pil, oyuncuların en yıkıcı ve gelgit döndürücü savaş silahlarından bazılarına erişebilecekleri bir topçu sistemi sunduğumuzda oyuncu kontrollü hale gelecektir.
11. Generaller: Savaş alanındaki emir komuta zinciri generallerin eklenmesiyle genişletilecek. Generaller, diğer tüm sınıfların sahip olmadığı savaşa taktiksel bir genel bakış getirerek, tarihsel savaş modunu kullanırken birliklere komuta etmeye yardımcı olur, savaş kaosuna biraz düzen getirmeye yardımcı olur.
12. Süvari: Atlar, hem süvari birimleri, hareket eden topçu birimleri hem de yüksek komuta ve kuryeleri için uygulanacaktır. Süvariler, teknolojideki değişiklikleri göz önünde bulundurarak, savaş dönemi boyunca geliştirdikleri kullanım anlayışı olarak keşif ve hızlı müdahale birimleri olarak hareket ederek, dönemin ordularının önemli bir kolu olmaya devam ediyordu.
13. Son Sürüm: Yukarıdaki özellikler tamamlandığında, oyunun herkese ve her şeye tam sürümüne hemen hemen hazır olacağımız noktaya geleceğiz! Bu son sürüm aynı zamanda bizi destekleyenlerin vaat edilen fiziksel ve dijital ürünlerini alacağı bir nokta olacaktı. Ne zaman çıkacağımız konusunda kesin bir tarih veremesek de, her geçen gün yaklaşıyoruz!
Desteklenen Diller: İngilizce
Sistem Gereksinimleri
Minimum Sistem Gereksinimleri:
Minimum:
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşletim Sistemi: Windows 7 Service Pack 1
- İşlemci: Intel i5 2500K
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: Nvidia GTX 670
- DirectX: Sürüm 11
- Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
- Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
Önerilen Sistem Gereksinimleri:
Önerilen:
- 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
- İşletim Sistemi: Windows 10
- İşlemci: Intel i7 7700K
- Bellek: 8 GB RAM
- Ekran Kartı: Nvidia GTX 970
- DirectX: Sürüm 11
- Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
- Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
Yorumlar